گروه‌ ورزشی : پس از حضور کریمی در باشگاه پرسپولیس و توافقات اولیه برای تمدید قرارداد،مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همراه اعضای کمیته فنی درصدد انتخاب سرمربی جدید خارجی هستند

و درحالی که کمتر از یک ماه تا آغاز  رقابت‌های لیگ برتر فرصت باقی مانده، هنوز وضعیت سرمربیگری پرسپولیس مشخص نیست و این تیم زیرنظر مربی دروازه‌بانان خود برای حضور در این بازی‌ها آماده می‌شود.

انصاری‌فرد: کریمی، فرزند پرسپولیس است

عباس انصاری‌فرد از مثبت بودن مذاکره با علی کریمی خبر داد و گفت: «جلسه خوبی با کریمی داشتیم، همه می‌دانند که سطح بازی علی کریمی در بهترین تیم‌های اروپایی با رقم‌های بسیار بالاست. او سال گذشته در حالی که پیشنهادهای بسیار خوبی داشت با کمترین مبلغ به پرسپولیس پیوست ضمن اینکه امسال نیز می‌دانیم رقبا، بیشترین پیشنهادهای مالی را به این بازیکن ارائه داده‌اند و همین که این بازیکن به عشق پرسپولیس تاکنون به هیچ پیشنهادی پاسخ مثبت نداده است، بسیار ارزشمند است.انصاری‌فرد گفت: «کریمی فرزند باشگاه پرسپولیس است و باشگاه نیز از حضور وی استقبال می‌کند.

امیدواریم امسال نیز بتوانیم از وجود علی کریمی در تیم‌مان استفاده کنیم.» مدیرعامل پرسپولیس در مورد پیشنهاد مالی طرفین نیز گفت: «ارزش کریمی بسیار بالاتر از مبالغی است که مطرح می‌شود.»انصاری‌فرد در پایان گفت: «کریمی فصل گذشته زحمات زیادی برای تیم پرسپولیس کشیده اما متاسفانه به دلیل برخی مشکلات، این زحمات نتیجه نداد ولی امسال با تیمی یکدست و جوان قطعا می‌توانیم وظیفه خود را در قبال هواداران انجام دهیم.»  مدیربرنامه‌های علی کریمی اعلام هرگونه مبلغی از سوی این بازیکن به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

محمودرضا فاضلی با اعلام این خبر گفت: «اینکه گفته می‌شود علی کریمی در جریان ملاقات روز دوشنبه با عباس‌ انصاری‌فرد پیشنهاد عقد قرارداد 600 میلیون تومانی را داده اصلا صحت ندارد و درج چنین مبالغی تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای است.»

فاضلی در ادامه گفت: «مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد علی کریمی و جذب سیدمهدی رحمتی نیز مذاکراتی تلفنی با من داشته است اما من به آنها گفتم ابتدا باشگاه مبلغ پیشنهادی‌اش را اعلام کند.»مدیر برنامه‌های کریمی افزود: «تاکید می‌کنم در جریان ملاقات روز دوشنبه انصاری‌فرد و کریمی هیچ پیشنهادی از سوی بازیکن به مدیرعامل اعلام نشده است و کریمی در این نشست از مدیرعامل خواسته است که باشگاه مبلغ پیشنهادی‌اش را ارائه کند.»

فاضلی در پایان در مورد احتمال تمدید قرارداد علی کریمی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: «دراین‌باره نمی‌توان هیچ اظهارنظر دقیقی داشت و باید دید باشگاه چه مبلغی برای کریمی در نظر می‌گیرد.

البته می‌دانم که انصاری‌فرد به کریمی گفته که او با همه بازیکنان فرق دارد و طبیعی است که مبلغ پیشنهادی باشگاه هم به وی متفاوت باشد. از سوی دیگر کریمی نیز بازی در پرسپولیس را به همه تیم‌ها در ایران ترجیح می‌دهد و امیدوارم روند مذاکرات نیز به گونه‌ای باشد که منجر به تمدید قرارداد شود.»

 زادمهر، معاون ورزشی پرسپولیس

محمدرضا زادمهر یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس طی حکمی از سوی عباس انصاری‌فرد به سمت معاون ورزشی مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.
در حکم محمدرضا زادمهر آمده که وی به عنوان یکی از پیشکسوتان خوشنام پرسپولیس با برخورداری از تجربیات ارزنده به عنوان معاون ورزشی پرسپولیس منصوب می‌شود. مدیرعامل پرسپولیس در واقع پس از مشکلات فنی و عدم نتیجه‌گیری این تیم در فصل گذشته  و ناکامی در  کسب حتی یک جام، در تلاش است با تغییرات برخی نفرات باشگاه و برخی انتصاب‌ها وضعیت فنی باشگاه را بهبود و ارتقا بخشد.

 تمدید بادامکی با پرسپولیس

حسین بادامکی که فصل گذشته و تقریبا در طول فصل، موفق نشد برای پرسپولیس به میدان برود سرانجام پس از کش‌وقوس‌ فراوان، قرارداد خود را با پرسپولیس برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

حسین بادامکی دیروز با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه و مذاکره با انصاری‌فرد قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.بادامکی بعداز عقد قراردادش در گفت‌وگویی کوتاه گفت: «امسال می‌خواهم مانند دو فصل پیش از بازیکنان موثر تیم باشم و برای اثبات توانایی‌های خود انگیزه بسیار بالایی دارم.»

زارع به تیم  الامارات پیوست

هافبک فصل گذشته تیم پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به تیم الامارات امارات پیوست. هافبک فصل قبل پرسپولیس روز گذشته  برای انجام مراحل تسویه‌حساب و برخی امور شخصی در باشگاه پرسپولیس حضور یافت. برهمین اساس مازیار زارع روز گذشته تسویه‌حساب مالیاتی خود را گرفت و قرار است تسویه حساب مالی خود را نیز تا انتهای هفته انجام دهد. وی روز دوشنبه هفته آینده راهی امارات می‌شود و در تمرینات این تیم شرکت می‌کند ضمن آنکه زارع در تست پزشکی این تیم اماراتی نیز قبول شده است.

تمرین پرسپولیس تعطیل شد

تمرین صبح دیروز پرسپولیس که قرار بود با حضور حسین عبدی مربی جدید تیم پیگیری ‌شود به دلیل هوای نامساعد تهران و آلودگی بیش از حد تعطیل شد.بازیکنان تیم پرسپولیس از امروز تمرینات خود را در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 85061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز