یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای پذیرش سمت سرمربی این تیم پاسخ منفی داد

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که ده روز پیش با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای سرمربی‌گری فصل آینده روبه‌رو شده بود، در گفت‌وگو با ایسنا درباره این پیشنهاد گفت: بسیار خوشحالم که باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس به من پیشنهاد مربی‌گری در این تیم داده است. اما پاسخ من به این پیشنهاد منفی است. دلیلم هم کاملا شخصی است. من به دلیل برخی مسائل خصوصی نمی‌توانم در حال حاضر به ایران بازگردم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که شما به دلیل اعتراض به برخی رفتارها از سوی مقامات فدراسیون فوتبال دیگر قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارید؟ گفت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. من سال‌های بسیار خوبی را در ایران پشت سر گذاشتم و هیچ گاه محبت مردم ایران را فراموش نمی‌کنم، نمی‌توانم به خاطر برخورد یکی دو نفر محبت کل مردم ایران را فراموش کنم.

ایوانکوویچ افزود: من با تیم ایران قهرمان بازی‌های آسیایی بوسان شدم. در جام ملت‌های آسیا با ایران به مقام سوم رسیدم. با این تیم به جام جهانی رفتم و بازی‌های بسیار بسیار خوبی را در آنجا انجام دادیم. ایران یکی از بهترین تیم‌های دوران زندگی من بوده است. نمی‌توانم این زمان خوب را فراموش کنم و به هیچ وجه درست نیست که از من نقل قول کرده‌اند که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارم. دوست دارم بار دیگر به ایران بیایم و خاطرات خوش گذشته را مرور کنم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا همچنان نسبت به پیگیری شکایت علیه فدراسیون فوتبال ایران اصرار دارید؟ گفت: پس از جام جهانی داریوش مصطفوی علیه من به فیفا شکایت کرد. طبیعی بود که من هم در پاسخ باید دلایلم را به فیفا می‌دادم. گفتن این دلایل به معنای شکایت من از ایران نیست. بلکه من تنها پاسخ ادعاهای مصطفوی را دادم و حالا این فیفا است که باید تصمیم لازم را درباره شکایت مصطفوی و پاسخ من بدهد و اعلام کند که چه کسی درست می‌گوید

کد خبر 85336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز