یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۹
۰ نفر

همشهری ‌آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پول مورد درخواست علی کریمی را ندارد، احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان را افزایش داد

به گزارش مهر، پس از جلسه‌ای که هفته گذشته بین علی کریمی و عباس انصاریفرد برگزار شد، مقرر شد باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ پیشنهادی علی کریمی تصمیم گیری و نتیجه را به مدیر برنامه‌های وی اعلام کند.

به گفته منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس رقم پیشنهادی این باشگاه به علی کریمی 500 میلیون تومان است که ظاهرا خیلی باب میل جادوگر فوتبال ایران نیست.

محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های علی کریمی در این باره به سایت گل می‌گوید: همانطور که با هم قرار گذاشته بودیم پیشنهاد مالی پرسپولیس را کتبا دریافت کردیم و روی آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

فاضلی که دوست ندارد درباره کم وکیف این پیشنهاد اطلاعاتی بدهد، درباره احتمال حضور کریمی در پرسپولیس چنین می‌گوید: علی ثابت کرده بازیکنی نیست که به خاطر 100 میلیون یا حتی 200 میلیون از پرسپولیس بگذرد. او پارسال در شرایطی به پرسپولیس آمد که پیشنهادهای بسیار بهتری از تیم‌های عربی و اروپایی داشت.

اما عباس انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در صحبت‌هایش از احتمال جدایی کریمی خبر می کدهد: « بعد از جلسه‌ای که با علی کریمی داشتیم، وی پیشنهاد مالی‌اش را به ما اعلام کرد، ولی متاسفانه ما پول کافی برای استخدام کریمی را نداریم.»

این خبر در حالی در زبان مدیرعامل پرسپولیس می‌چرخد که او چند روز پیش در مصاحبه‌ای کریمی را فرزند پرسپولیس خوانده بود و با این جمله به ‌نظر می‌رسید احتمال بسیار زیادی وجود دارد که کریمی به پرسپولیس ملحق شود.

انصاریفرد ادامه می‌دهد: ما پیشنهاد مالی جدیدی به کریمی دادیم که امیدواریم او این پیشنهاد را قبول کند. این یک شوت بلند به زمین کریمی است که مشخص است در فوتبال ایران چه قیمتی دارد. در این زمینه گفته شده که سازمان تربیت‌بدنی مجوز لازم برای استخدام او را با این شرایط مالی نداده است. این در حالی است که محسن خلیلی نیز ظاهرا مشکلات مشابه‌ای دارد و به احتمال زیاد با پرسپولیس به توافق نخواهد رسید.

گفته می‌شود هر دوی این بازیکنان به استیل‌آذین خواهند رفت. نبود این دو چهره باتجربه در ترکیب پرسپولیس بدون‌شک در نتایج آتی این فصل بی‌تاثیر نخواهد بود.

کد خبر 85340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز