گروه‌ ورزشی: انتظار هواداران پرسپولیس برای تمدید قرارداد علی کریمی همچنان ادامه دارد و آنها در چند روز گذشته دائما با این سئوال مواجه بودند که آیا نهایتا علی کریمی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 پس از پایان لیگ انتظار می‌رفت مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی زود باب مذاکره با کریمی را آغاز کنند ولی تعلل آنها باعث شد تا وضعیت این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تا دیروز و در شرایطی که تنها یک روز به پایان مهلت نقل و انتقالات مانده بود هنوز وضعیت کریمی مشخص نشده و این موضوع باشگاه و هواداران پرسپولیس را در تب و تاب عجیبی قرار داده است. در روزهای اخیر مسائل مختلفی در مورد اختلاف مالی کریمی با پرسپولیس مطرح شد و جالب اینجاست که مسئولان این باشگاه چند هفته پیش مبلغ کمی را به او پیشنهاد دادند تا کریمی از این رفتار پرسپولیسی‌ها ناراحت شود. حتی انصاری‌فرد هم در مصاحبه‌اش به صراحت عنوان کرد که باشگاه نمی‌تواند پول زیادی به کریمی بدهد ولی برخی معتقدند که این رفتارها در قبال کریمی به مسائل پشت‌پرده مربوط است.

روز گذشته در مورد عدم توافق علی کریمی با پرسپولیس موارد زیادی مطرح شد که البته این مسائل ارتباطی به مشکلات و عدم توافق مالی نداشت. برخی منابع می‌گویند که عدم تمایل باشگاه پرسپولیس  برای حفظ علی کریمی به اتفاقات تیم ملی  بی‌ربط نیست. در هفته‌های گذشته اتفاقاتی افتاد که احتمال ماندن کریمی را در پرسپولیس بسیار ضعیف کرد؛ موضوعی که گفته می‌شود حتی ردپای برخی از اعضای پرنفوذ هیات‌مدیره پرسپولیس نیز در آن دیده شده و بر‌طبق خواست آنها این باشگاه تمایل چندانی به عقد قرارداد با کریمی ندارد.

کریمی در هفته‌های اخیر و در معدود مصاحبه‌هایی که انجام داد از علاقه خود به پیراهن پرسپولیس و تمدید قراردادش با این تیم حرف زد ولی بیم آن می‌رفت که کریمی در آخرین روز نقل و انتقالات به تیم استیل‌آذین برود. در ادامه بی‌توجهی‌های مسئولان پرسپولیس درخصوص تمدید قرارداد ستاره شماره 8، کریمی روز شنبه دو بار به صورت تلفنی با حسین هدایتی مالک استیل‌آذین صحبت کرد تا در آستانه پیوستن به این تیم قرار بگیرد هرچند که در این بین هدایتی تلویحا به این موضوع اشاره کرد که علی کریمی چنانچه در پرسپولیس نماند و با این تیم به توافق نرسد با اجازه هواداران این تیم او را به استیل‌آذین خواهد آورد.

 واکنش مدیربرنامه‌های کریمی

مدیر برنامه‌های علی کریمی در چند روز اخیر تلاش بسیاری را برای تمدید قرارداد جادوگر با باشگاه پرسپولیس انجام داد اما بروز برخی از مشکلات موجب شد شرایط به گونه‌ای پیش برود که موضوع ماندن علی کریمی با چالش‌های جدی و جدیدی مواجه شود. فاضلی، مدیر برنامه‌های علی کریمی در رابطه با وضعیت تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به همشهری گفت: «پیوستن رحمتی به سپاهان در کمتر از سه ساعت به اتمام رسید و نهایی شد  اما در مورد علی کریمی همچنان حرف و حدیث‌ها ادامه دارد و ما نتوانستیم با وجود تمام تلاش‌ها برای تمدید قرارداد کریمی به نقطه مشترکی با باشگاه پرسپولیس برسیم، هرچند که بیشتر توافقات به صورت شفاهی انجام شده بود.»

او ادامه می‌دهد: «پیش از این طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بودیم و مسائل مورد نظرمان را که در مورد آنها به توافق اولیه رسیده بودیم به صورت نمابر و ایمیل به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم اما در طرف مقابل قرار بود باشگاه پرسپولیس نیز تمام موارد موردنظر خود را به صورت کتبی برای ما ارسال کند که البته این کار هنوز انجام نشده است. طبق صحبت‌های قبلی‌مان هنوز هم بر سر  موضع و حرف قبلی خودمان هستیم؛ زمانی که باشگاه نظرات نهایی خود را برای ما به صورت مکتوب ارسال نکند، تمدید قراردادی انجام نخواهد شد.»

فاضلی تاکید می‌کند: «برخلاف برخی صحبت‌ها هیچ وقت از جانب ما رقمی برای تمدید قرارداد علی کریمی مطرح نشده و من در صحبت‌های قبلی‌ام با مسئولان پرسپولیس روی این نکته تاکید داشتم که ما نمی‌توانیم رقم خاصی را برای تمدید قرارداد علی کریمی اعلام کنیم و باشگاه پرسپولیس باید نظر نهایی‌اش را ارائه بدهد؛ کاری که البته تا این لحظه هنوز انجام نشده است.

علی کریمی، فصل گذشته حسن‌نیت خود را به پرسپولیس نشان داد و در حالی که پیشنهادهای بسیار خوبی از قطر و امارات داشت حاضر شد در ازای فقط ماهی 6 میلیون تومان برای پرسپولیس بازی کند. در واقع این موضوع نشان داد که برای علی کریمی بحث مسائل مالی چندان مهم نیست و او برای تمدید قرارداد هیچ‌گاه فقط به مسائل مالی فکر نکرده است.»

فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدوارم حضور کریمی در پرسپولیس و تمدید قرارداد با این تیم قطعی شود اما چنانچه به هر دلیل این اتفاق نیفتد قطعا علی کریمی بدون تیم نخواهد ماند چون او در حال حاضر از چند تیم داخلی و خارجی هم پیشنهاد دارد که در صورت منتفی شدن حضورش در پرسپولیس با یکی از آنها به توافق خواهد رسید. برای علی کریمی محدودیت زمانی نیز وجود ندارد چون وقتی بازیکنی به عنوان بازیکن آزاد محسوب شود قادر است حتی پس از پایان مهلت نقل و انتقالات نیز تیم جدیدش را انتخاب کند.»

عصر دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که خواسته‌ها و شرایط باشگاه برای مدیر برنامه‌های علی کریمی در آلمان ارسال شده است اما به نظر نمی‌رسد که ستاره شماره 8
در پرسپولیس ماندنی شود.

کد خبر 86331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز