حسین هدایتی که زمان حضورش در هیات‌مدیره پرسپولیس بیشتر با رسانه‌ها گفت‌وگو می‌کرد، حالا مدتی است که سیاست سکوت در پیش گرفته که البته این سکوت شایعات زیادی را در موردش به وجود آورده است.

هدایتی اما در گفت‌وگو با فوتبال ایران در مورد شایعات اخیر به سئوالات پاسخ داد هرچند که دوست نداشت در مورد شایعه ورشکستگی‌اش صحبت کند.

  • شما مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفتید که استیل‌آذین برای قهرمانی و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است. چند روز بعد حمید استیلی گفت که به هیچ عنوان قول قهرمانی نداده و نمی‌تواند به حضور در رده‌های بالای جدول فکر کند. فکر نمی‌کنید صحبت‌های شما با  او تناقض داشته باشد؟

خیر، اصلا بحث تناقض مطرح نیست. ایشان مدت کوتاهی است که با ما ارتباط کاری برقرار کرده‌اند و برای هماهنگی بیشتر احتیاج به زمان داریم ولی باید بگویم که تیم را برای قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی آماده کرده‌ایم. بعضی‌ها فکر می‌کنند قهرمان شدن فقط با جمع کردن 15 بازیکن سرشناس و ستاره حاصل می‌شود ولی به هیچ عنوان این‌طور نیست و دیدید که در فصل گذشته خیلی از تیم‌ها بدون داشتن ستاره نتایج بسیار خوبی گرفتند. ما هزینه نکرده‌ایم که استیل‌آذین در وسط جدول باشد. حتی من مدتی پیش به استیلی گفتم که اگر قرار است وسط جدول باشیم خیلی راحت تیم را می‌فروشم و همه چیز را جمع می‌کنم.

  • می‌گویند حمید استیلی از روند جذب بازیکن ناراضی است و معتقد است که هنوز نفرات مورد نظرش جذب نشده‌اند. این موضوع صحت دارد؟

بهتر است در این مورد از خودش سئوال کنید. اتفاقا او دو روز پیش با من صحبت کرد و از مهره‌هایی که باشگاه جذب کرده راضی بود. در ضمن ما به هیچ عنوان با نظر شخصی به غیر از استیلی بازیکن نگرفتیم.قصد جذب فریدون زندی را هم داریم و البته حضور علی کریمی هم در تیم ما منتفی نشده است.

  • شما که گفتید از پرسپولیس بازیکن نمی‌گیرید.

هواداران پرسپولیس می‌دانند که چند ماه پیش گفتم حاضرم به باشگاه کمک کنم تا قرارداد علی کریمی تمدید شود ولی آقای انصاری‌فرد گفتند که احتیاجی به کمک من ندارند. اگر کریمی با پرسپولیس به توافق نرسد، با اجازه هواداران این بازیکن را جذب خواهیم کرد هرچند که باز هم می‌گویم امیدوارم او در نهایت در پرسپولیس بماند و هواداران این تیم را خوشحال کند.

  • فکر نمی‌کنید اگر کریمی را از پرسپولیس بگیرید، هواداران این تیم ناراحت می‌شوند؟

ما خیلی صبر کردیم و هواداران همه چیز را می‌دانند. من بعید می‌دانم آنها ناراحت شوند.

  • در روزهای اخیر این شایعه هم مطرح شده که شما ورشکست شده‌اید. آیا این موضوع صحت دارد؟

من در اولین فرصت و در یک کنفرانس مطبوعاتی حرف‌هایم را خواهم زد و دوست ندارم در این مورد چیز خاصی بگویم. من واقعا نمی‌دانم از ورشکست شدن یا نشدن من چه چیزی عاید دیگران می‌شود که چنین شایعاتی را به‌وجود می‌آورند و نمی‌دانم چرا در زندگی خصوصی افراد دخالت می‌کنند و مطالبی را می‌نویسند که واقعا جای تاسف دارد. اخیرا هم گفته‌اند که من فلان مبلغ عجیب را از بانک‌های کشور وام گرفته‌ام در حالی که من در این مصاحبه با صراحت اعلام می‌کنم اگر در دو سال گذشته هر بانکی چه خصوصی و چه دولتی به من وام داده است به طور واضح به مردم اعلام کند.

کد خبر 86235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز