یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۵۰
۰ نفر

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس پس از جدایی علی کریمی در اظهارنظری حاشیه‌ای گفت: «خدا را شکر که او رفت.»

خوردبین همچنان معتقد است که ماندن کریمی حاشیه‌های پرسپولیس را بیشتر می‌کند. خوردبین و کریمی فصل گذشته دچار اختلاف‌های شدیدی با یکدیگر شدند و حالا سرپرست پرسپولیس جدایی این بازیکن را اتفاق مثبتی برای تیمش  می‌داند. خوردبین در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر با فوتبال ایران گفت‌وگو کرد.

  • وضعیت فعلی پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود و بازیکنان آمادگی قابل‌قبولی دارند. نکته قابل‌توجه این است که اکثر آنها از لحاظ فنی فاصله کمی با هم دارند و اگر 11 بازیکن در ترکیب ثابت قرار بگیرند مطمئن باشید 11 نفر بیرون هستند که از لحاظ فنی هیچ کمبودی نسبت به آنها ندارند.

  • نظرتان در مورد کرانچار چیست؟

من کرانچار را از لحاظ فنی قبول دارم و معتقدم مربی توانایی است.

  • دستیار کرانچار چه زمانی به ایران می‌آید؟

به احتمال فراوان او این هفته در تهران خواهد بود.

  • در مورد هوار ملامحمد شایعات زیادی شنیده می‌شود و می‌گویند قرار نیست به پرسپولیس بیاید. این موضوع صحت دارد؟

خیر. ما قرارداد هوار را امضا کردیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد البته باید درصدی از مبلغ قرارداد او پرداخت شود. در ضمن او در لبنان با مشکلات پروازی مواجه شده و هنوز نتوانسته خودش را به ایران برساند.

  • پرسپولیس نسبت به فصل گذشته چند ستاره سرشناس خود را از دست داد. فکر نمی‌کنید این موضوع برای تیم شما مشکل‌ساز شود؟

خیر. ما سال گذشته ستاره‌های زیادی داشتیم ولی پنجم شدیم. دو سال پیش اما ستاره نداشتیم ولی قهرمان شدیم. مطمئن باشید که امسال تیم بهتری خواهیم داشت. در ضمن فراموش نکنید که تمامی بازیکنان در پرسپولیس ستاره می‌شوند. این پرسپولیس است که بازیکن را می‌سازد.

  • پس از جدایی علی کریمی، یکی از سایت‌ها از قول شما نوشت که خدا را شکر کریمی از پرسپولیس رفت. آیا واقعا این عقیده قلبی شماست؟

بله. من از ته دل این حرف را زدم چون علی کریمی فصل گذشته به من بی‌احترامی کرد و خیلی ناراحت شدم. من این بازیکن را خیلی دوست داشتم و خودش و نزدیکانش می‌دانستند که چقدر به او علاقه‌مندم ولی کریمی به من بی‌احترامی کرد. من در این مورد نظر شخصی‌ام را گفتم و شاید اگر من هم از پرسپولیس می‌رفتم، او هم نظر خاص خودش را می‌گفت.

  • جریان ناراحتی شما از کریمی چیست؟

فصل گذشته و در یکی از جلسات تمرینی، هواداران پرسپولیس با شعار «خوردبین بامعرفت» مرا تشویق کردند. چند لحظه بعد کریمی با لحن خاصی صدایش را بلند کرد و خطاب به آنها گفت: «کجای این آدم بامعرفت است، مگر خوردبین برای پرسپولیس چه کار کرده؟» من با دیدن این صحنه کریمی را صدا زدم ولی او سرش را پایین انداخت و رفت. فردای آن روز هم در مصاحبه‌ای گفت که در مورد خوردبین همه چیز را افشا می‌کنم. من هم منتظر افشاگری علی کریمی هستم تا بدانم مرتکب چه کار خلافی شده‌ام.

  • به نظر شما اگر کریمی در پرسپولیس می‌ماند، حاشیه‌های این تیم بیشتر می‌شد؟

بله. من فکر می‌کنم اگر او می‌ماند حاشیه‌ها بیشتر می‌شد ولی الان تیم ما بدون سروصدا و با آرامش کامل تمرین می‌کند.

  • می‌گویند پروین به عنوان مدیرفنی یا یکی از اعضای هیات‌مدیره به پرسپولیس خواهد آمد. این موضوع صحت دارد؟

من هم مثل شما این موضوع را فقط از طریق رسانه‌ها متوجه شده‌ام و امیدوارم چنین خبری صحت داشته باشد. من از بازگشت پروین خوشحال می‌شوم.

کد خبر 86814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز