شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۵:۲۶
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: با حضور کرانیکار در تهران بالاخره پرسپولیس از بحرانی که در یک ماه گذشته با آن مواجه بود رهایی یافت و مدیرعامل پرسپولیس از توافق کامل با این مربی کروات سخن می‌گوید.

درحالی که بعد از مدت‌ها سرمربی پرسپولیس انتخاب و معرفی شد به نظر می‌رسد درحال حاضر تمدید قرارداد با علی کریمی اصلی‌ترین دغدغه مدیرعامل پرسپولیس و این باشگاه پیش از پایان مهلت نقل‌وانتقالات است.

انصاری‌فرد: کریمی فردا نیاید زمان دیگری نداریم

زلاتکو کرانیکار که بامداد جمعه وارد تهران شد، به‌زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد.  انصاری‌فرد در این رابطه گفت: «قرارداد ما با کرانیکار نهایی است. او قرارداد را امضا کرده و تنها امضای من مانده است که امروز (دیروز) این کار انجام می‌شود و کرانیکار از شنبه (امروز) کارش را آغاز می‌کند.»

وی با بیان اینکه در رابطه با کرانیکار نیز شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد، گفت: «هنگام گفت‌وگو با مربیان دیگر مشکل و ایراداتی را مطرح می‌‌کردند که اکنون نیز این مسائل مطرح می‌شود که به نظر شیطنت می‌کنند. ما با افراد مختلفی در رابطه با این مربی مشورت کردیم و همه تایید کردند که او مربی بزرگی است.»

انصاری‌فرد همچنین درخصوص وضعیت کریم باقری و علی کریمی گفت: «باقری مشکلی ندارد و با پرسپولیس قرارداد دو ساله دارد. علی کریمی نیز قرار بود پنجشنبه برای انجام گفت‌وگوی نهایی در باشگاه حضور پیدا کند که نیامد. او اعلام کرده شنبه به باشگاه می‌آید.  اگر او امروز هم نیاید،  ما زمان دیگری نداریم.»

انصاری‌فرد با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای تمام رفتار بازیکن و مربی زیرنظر باشگاه است، گفت: «ما در فوتبال‌مان پول حرفه‌ای پرداخت می‌کنیم اما اصول را رعایت نمی‌کنیم. از بازیکن و مربی غافل هستیم و نمی‌دانیم که آنها چه کار می‌کنند.»

آمدن کاشانی صحت ندارد

رئیس سابق هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز امیدواری از بهبود شرایط این تیم برای حضور در لیگ نهم گفت: «به علت مشغله‌کاری در جریان آخرین اتفاقات ا ین باشگاه نیستم اما می‌دانم که فعلا خبری از تغییرات در هیات‌مدیره نیست.»

علی سعیدلو ضمن بیان این مطلب به انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «امیدوارم با آمدن سرمربی جدید،  بلاتکلیفی این تیم پایان یابد.»

رئیس پیشین هیات‌مدیره پرسپولیس با بیان اینکه در هر صورت امسال سعی خواهیم کرد حضور قدرتمندتری در لیگ برتر داشته باشیم، گفت: «خبر برکناری و یا جابه‌جایی انصاری‌فرد و آمدن کاشانی به این تیم صحت ندارد. در هیات‌مدیره پرسپولیس فعلا خبری از جابه‌جایی اعضای هیات‌مدیره و آمدن افرادی جدید مطرح نیست.»

ابراهیمی: مربیان ایرانی در پرسپولیس موفق‌تر بوده‌اند 

مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: «ثابت شده که عملکرد مربیان ایرانی همیشه در تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال بهتر و همراه با موفقیت بوده است.»  

ناصر ابراهیمی در خصوص انتخاب زلاتکو کرانیکار به عنوان سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «مدیران پرسپولیس به هیچ عنوان کار مهمی انجام نداده‌اند. در حالی که کمتر از
15 روز به شروع لیگ باقی مانده مسئولان پرسپولیس تازه سرمربی خود را انتخاب می‌کنند، در حالی که بیشتر تیم‌ها از چند ماه قبل سرمربی خود را شناخته‌‌اند. مدیران در طول این مدت با احساسات هواداران به شدت بازی کرده‌اند و هیچ گاه نتوانسته‌اند اعتماد آنان را جلب کنند.»

وی افزود:‌ «مطمئن باشید این مربی هم همانند سایر مربیان خارجی چند صباحی در این تیم می‌ماند و بدون اینکه مشکلی از تیم پرسپولیس را مرتفع کند با دریافت پولی هنگفت اقدام به ترک این تیم می‌کند. اگر پرسپولیس قهرمانی می‌خواهد باید از سرمربی ایرانی استفاده کند. خوشبختانه پرسپولیس پیشکسوتان بزرگی دارد که می‌توانند به خوبی این تیم را هدایت کنند.»

کد خبر 86136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز