همشهری آنلاین: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دولت لبنان را مسئول هر گونه اقدام حزب‌الله علیه این رژیم در صورت پیوستن این حزب به دولت جدید دانست

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست هفتگی دولت در اولین واکنش مقام‌های این رژیم به رایزنی‌های در حال جریان جهت تشکیل دولت جدید لبنان توسط سعد حریری، نخست وزیر این کشور گفت: در صورتی که حزب‌الله لبنان به دولت این کشور بپیوندد، این دولت مسئول هرگونه اقدام حزب‌الله علیه اسرائیل است.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که هشدار نتانیاهو به دولت لبنان در پاسخ به سوال یکی از وزیران کابینه مبنی بر اینکه آیا نتانیاهو در سفر اخیرش به اروپا درباره پیوستن حزب‌الله به دولت آینده لبنان گفت‌وگو کرده یا خیر، مطرح شد.

نتانیاهو در پاسخ به این سوال تاکید کرد که در دیدار با نیکولا سارکوزی، رئیس‌جمهور فرانسه و سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر ایتالیا در خصوص این موضوع بحث و تبادل نظر کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل تاکنون دولت لبنان را مسئول مستقیم فعالیت‌های حزب‌الله ندانسته بود.

نتانیاهو بار دیگر تاکید کرد: چنانچه نمایندگان حزب‌الله در دولت آینده لبنان حضور داشته باشند نمی‌توان این دولت را از مسئولیت‌هایش درباره هر گونه حملات حزب‌الله علیه اسرائیل تبرئه کرد.

کد خبر 84504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز