سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: حزب الله لبنان در پاسخ به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی هشدار داد جنگ احتمالی آینده به مراتب زیانبارتر از گذشته برای تل آویو خواهد بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون دبیر کل حزب الله در گفتگو با شبکه المنار با اشاره به گزارش وینوگراد مبنی بر شکست تل آویو در جنگ 2006 گفت: با این وجود تل آویو تلاش  می‌کند با جنگ تبلیغاتی خود را پیروز این جنگ معرفی کند.

شیخ نعیم قاسم اهداف تل آویو از این جنگ تبلیغاتی را احیائ روحیه ارتش و ملت اسرائیل دانست و افزود: همه این اقدامات زمینه سازی برای یک جنگ احتمالی در آینده است.

وی با اشاره به تبلیغات صهیونیست‌ها درباره دارا بودن انواع سلاحها گفت: حزب الله بر اساس اصل غافلگیری درسال 2006 چنان آنها را زمین گیر کرد که آنها فکر نمی کردند .

نعیم قاسم افزود: اکنون هم حزب الله آماده است هرگونه تجاوز را به شدت پاسخ دهد .

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در پاسخ به این که چرا سید حسن نصرالله جنگ احتمالی آینده را مخالف تمامی جنگ ها و تغییر دهنده چهره منطقه دانسته است، افزود: طرح اسرائیل برای از میان بردن مقاومت است و با این وضعیت باید پیش بینی کنیم جنگ اسرائیل در آینده وحشیانه تر بوده و مقاومت نیز در پاسخ خود شدید تر خواهد بود تا موازنه و بازدارندگی ایجاد کند.

با توجه به گستردگی جنگ احتمالی در آینده نتایج آن نیز گسترده تر از نتایج سال 2006 خواهد بود.

وی هر گونه اصلاح در قطعنامه یک هزار و هفتصد و یک را در صورت تمدید در شورای امنیت رد کرد و گفت: هر گونه اصلاحات جدید باید با موافقت لبنان باشد.

کد خبر 87561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز