چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس با شکست مقابل بنیادکار ازبکستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عصر چهارشنبه (6 خرداد) با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان پیگیری شد.

در این بازی که نزدیک به هشتاد هزار نفر هوادار سرخپوشان تهران را تشویق می‌کردند، تیم بنیادکار توانست در دقیقه 41 از روی ضربه پنالتی از پرسپولیس پیشی‌ بگیرد.

سرخپوشان نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم هرگز چهره یک پیروز را نداشتند و حریف ازبک توانست به راحتی آنها را کنترل کند.

در نیمه دوم تماشاگران خشمگین با شعار علیه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس اعتراضشان را از این نوع بازی ابراز داشتند. با شکست پرسپولیس سریال ناکامی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد و هیچ تیم ایرانی نتوانست از مرحله یک هشتم عبور کند.

در این بازی هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس در اندازه خود ظاهر نشدند. به نظر می‌رسد حاشیه‌های این تیم از جمله اعتراضات بازیکنان به انصاری‌فر و استعفای هدایتی و دیگر مسائلی که در طی روزهای اخیر در خصوص وضعیت این باشگاه منتشر شد در شکل‌گیری این وضعیت نقش داشت.

با این شکست گردونه ناکامی‌های پرسپولیس در فصل جاری تکمیل شد و تیمی که در فصل گذشته توانسته بود قهرمان لیگ شود در هیچ زمینه‌ای نتوانست به نتیجه‌ای مورد انتظار دست یابد. احتمالا وینگادا، سرمربی این تیم نیز با تکمیل ناکامی‌هایش باید از تیم سرخپوشان پایتخت خداحافظی کند.

کد خبر 82333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز