دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۷
۰ نفر

ناصر قراگزلو: پس از حذف پرسپولیس به‌عنوان آخرین نماینده ایران در لیگ‌قهرمانان آسیا، تماشاگران عصبانی این تیم خواستار ایجاد تغییراتی در مدیریت و هیات‌مدیره این باشگاه برای فصل بعد شدند.

 درهمین راستا طی روزهای گذشته جلسات و نشست‌های مختلفی برگزار شده که نتیجه آن به‌زودی از سوی سازمان تربیت‌بدنی اعلام خواهد شد.آخرین گمانه‌زنی‌ها در این مورد حکایت از آن دارد که علی سعیدلو که دو فصل قبل عضو و رئیس هیات‌‌مدیره سرخپوشان بود به این تیم باز خواهد گشت و احتمالا به عنوان رئیس مجمع فعالیت خواهد کرد. حبیب کاشانی مدیرعامل دو فصل پیش سرخپوشان نیز که این تیم را قهرمان لیگ هفتم کرد مجددا به عنوان مدیرعامل به این تیم باز می گردد، ضمن آنکه حسین هدایتی رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس نیز که در پایان رقابت‌های لیگ هشتم از این تیم کناره‌گیری کرد، مجددا در همین پست به این باشگاه باز خواهد گشت.

از جمع اعضای فعلی هیات‌مدیره پرسپولیس نیز هنوز وضعیت نهایی محمد آخوندی، مجید فرخزادی و محمدحسین نژادفلاح مشخص نیست هرچند که این احتمال وجوددارد برخی از آنها بمانند. این گمانه‌زنی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که گفته می‌شود حمید استیلی نیز با بازگشت کاشانی اصلی‌ترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس در لیگ نهم است. هرچند که مدیرعامل فعلی پرسپولیس که صحبت از  برکناری‌اش مطرح است کماکان برروی چهار گزینه خارجی به‌عنوان سرمربی آینده پرسپولیس نظر دارد.

درخواست مدیران ارشد پرسپولیس از انصاری فرد

مدیران بلند پایه باشگاه پرسپولیس از انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه خواستند که از جذب بازیکنان جدید خودداری کند. باشگاه پرسپولیس تا این لحظه در فصل نقل و انتقالات اشپیتیم آرفی، میثم بائو، امیرحسین صادقی، فرزاد آشوبی، شیث رضایی و جلال اکبری را جذب کرده که البته این بازیکنان قرارداد داخلی با باشگاه امضا کرده‌اند، اما منابع نزدیک به باشگاه خبر می‌دهند که مدیران بلند پایه باشگاه پرسپولیس از انصاری‌فرد، مدیرعامل این باشگاه خواسته‌اند به جز بازیکنانی که تا این لحظه با تیم قرارداد بسته‌اند، از جذب بازیکن جدید خودداری کند.

ملاقات کاشانی و علی‌آبادی

حبیب کاشانی قصد دارد در جلسه مشترک با علی‌آبادی در خصوص برخی مسائل که برای موفقیت باشگاه لازم است و باید اجرا شود به بحث و تبادل نظر بپردازد. حبیب کاشانی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس که هم اکنون بحث بازگشتش جدی شده است طی هفته جاری در جلسه‌ای مشترک با علی‌آبادی در خصوص بررسی شرایط تیم برای موفقیت در فصل آینده بحث و تبادل نظر خواهد کرد. کاشانی معتقد است برای این که پرسپولیس بتواند به دوران آرمانی‌اش نزدیک شود احتیاج به آرامش خاصی دارد و می‌خواهد در جلسه مشترک با علی‌آبادی این مسائل را مطرح کند. به احتمال فراوان تا پایان هفته جاری یا اوایل هفته آینده بازگشت حبیب کاشانی  به این تیم قطعی خواهد شد.

سعیدلو: به پرسپولیس باز می‌گردیم

در مقاطع مختلف بحث بازگشت علی سعیدلو به پرسپولیس مطرح شد اما این اتفاق نیفتاد ولی ظاهرا او سرانجام در آستانه حضور دوباره در پرسپولیس قرار گرفته است. علی سعیدلو در این زمینه می‌گوید: «من و برخی دوستان که می‌خواهیم به پرسپولیس خدمت کنیم به‌زودی به این تیم باز خواهیم گشت تا بتوانیم با کمک سازمان تربیت‌بدنی دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کنیم.»

معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره اینکه هدایتی و کاشانی نیز به پرسپولیس اضافه خواهند شد، عنوان کرد:‌ «فقط همین قدر بگویم که خبرهای بسیار خوشی برای هواداران در راه است. آنها می‌توانند روی موفقیت این تیم حساب کنند.»

پرداخت طلب وینگادا

مدیرعامل پرسپولیس که در چند روز گذشته ترجیح می‌داد کمتر صحبت کند سرانجام راضی شد برخی از مسائل را مطرح کند. عباس انصاری‌فرد در رابطه با جذب سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: «چهار مربی بزرگ خارجی مدنظر ما قرار دارند که البته این موضوع با تایید نهایی رئیس سازمان تربیت‌بدنی میسر خواهد شد.»

مدیرعامل پرسپولیس از ذکر نام مربیان مدنظر این باشگاه خودداری می‌کند و در پاسخ به این موضوع که آیا برند شوستر سرمربی سابق رئال مادرید که 6 میلیون یورو مبلغ قراردادش با تیم بزرگ اسپانیایی بوده راضی به حضور در پرسپولیس خواهد شد، می‌گوید: «شاید شوستر یکی از مربیان مدنظر ما باشد ضمن آنکه باید به این امر نیز اشاره کنم که پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و حتی اگر حضور مربی بزرگی چون شوستر نیز در پرسپولیس میسر نشد مقدمات حضور یک مربی بزرگ دیگر درحد شوستر را در پرسپولیس فراهم خواهیم کرد.»

انصاری‌فرد که قصد داشت روز گذشته در جلسه‌ای بسیار مهم در رابطه با انتخاب مربی، مسائل مالی و سایر مسائل مربوط به این تیم با علی‌آبادی صحبت کند در رابطه با وضعیت دنیزلی تصریح کرد:‌ «گویا دنیزلی قصد دارد قراردادش را با بشیکتاش تمدید کند. به همین دلیل از نام او گذشتیم و به گزینه‌های دیگر خارجی برای حضور در پرسپولیس پرداختیم.»

مدیرعامل فعلی پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکنان جدید خبر از حضور دو بازیکن برزیلی در این تیم می‌دهد:‌ «پس از جذب شش بازیکن و امضای قرارداد داخلی با آنها درصددیم با فرزاد آشوبی نیز گفت‌وگوی نهایی را انجام دهیم تا مقدمات حضور  این هافبک ملی‌پوش را در پرسپولیس فراهم کنیم. ضمن آنکه دو بازیکن برزیلی دیگر نیز مدنظر ما قرار دارند که هفته آینده وارد ایران خواهند شد تا از نزدیک با آنها صحبت کنیم و در صورت توافق قرارداد نهایی را با آنها منعقد کنیم.»

انصاری‌فرد برخلاف شایعات موجود در خصوص وضعیت کریم باقری در این تیم می‌گوید: «در صحبتی که با باقری داشتیم، او گفت که قصد دارد به عنوان بازیکن بار دیگر با پیراهن پرسپولیس در میادین ظاهر شود اما چنانچه سرمربی آینده ما موافقت کرد، باقری برای حضور به عنوان بازیکن- مربی نیز اعلام آمادگی کرده است. به هر حال کریم باقری یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و قطعا بازیکنی جدا نشدنی از پرسپولیس است که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده.»

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در رابطه با پرداخت طلب وینگادا خاطرنشان ساخت:‌ «از وینگادا چند روز فرصت خواسته‌ایم تا طلب ایشان را به طور کامل بپردازیم. البته قبلا هدایتی رئیس هیات مدیره ما کلیه هزینه‌های وینگادا را تقبل کرده بودند اما پس از جدایی ایشان، نامه‌ای در رابطه با پرداخت طلب وینگادا به سازمان تربیت بدنی نوشته‌ایم تا طلب سرمربی قبلی‌مان با مساعدت سازمان به وی پرداخت شود.»

کد خبر 83052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز