چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۹
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: بعد از نتایج ضعیف وینگادا در پرسپولیس، حالا زمان انتقاد از اشخاصی است که زمینه حضور وینگادا در پرسپولیس را فراهم کردند.

 در این بین حسین هدایتی در برابر اشخاصی که او را مسبب حضور وینگادا در پرسپولیس می‌دانند از خود دفاع می‌کند و حتی در این زمینه می‌گوید که دو تن از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین نفرات پرسپولیس، وینگادا را تایید کرده بودند. بنابراین نباید برخی نسبت به حضور وینگادا اعتراض کنند. جدا از بحث وینگادا روز گذشته خوردبین و انصاری‌فرد در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتند به بررسی فهرست مازاد و بازیکنان جدید باشگاه پرداختند.

مدیرعامل و سرپرست پرسپولیس در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتند به این نتیجه رسیدند که ابتدا فهرست بازیکنان جدید تیم خود را تکمیل و سپس فهرست مازادشان را به رسانه‌ها اعلام کنند. همچنین روز گذشته از باشگاه پرسپولیس خبر رسید بعد از تمدید قرارداد دنیزلی با باشگاه بشیکتاش نام وی از فهرست مربیان مدنظر باشگاه پرسپولیس خارج شد و باشگاه هفته آینده از بین سایر مربیان مدنظرش نام یک مربی خارجی را به عنوان سرمربی فصل آینده‌اش اعلام خواهد کرد.

درخواست هدایتی  از کریمی و نیکبخت

 رئیس هیات مدیره پرسپولیس در برابر برخی از افرادی که به او انتقادهای زیادی کرده‌اند از خود دفاع می‌کند.حسین هدایتی در گفت‌وگویی درباره شایعه پیوستن بازیکنان پرسپولیس به استیل آذین تصریح کرد: «همانطور که گفته‌ام قصد ندارم بازیکنی را از پرسپولیس به استیل‌آذین بیاورم مگر اینکه شرایط خاصی پیش بیاید . من از کریمی و نیکبخت تقاضا می‌کنم در تیم اول خود یعنی پرسپولیس بمانند تا به شایعاتی که در چند روز اخیر مطرح شده پاسخ داده شود. درست است که از پرسپولیس رفته‌ام اما هنوز دلم با این تیم است. البته استیل‌آذین را نیز همانند پرسپولیس دوست دارم.»

وی در جواب این سئوال که چرا وینگادا را به عنوان سرمربی به پرسپولیس آوردید و از او بیش از حد حمایت کردید، اظهار داشت: «به‌زودی حرف‌های ناگفته‌ام را بازگو می‌کنم اما آقایانی که دنبال این هستند که همه چیز را سر یک نفر خراب کنند، بدانند دادکان پس از حضور وینگادا در ایران به من تبریک گفت و او را تایید کرد. همچنین علی پروین در گفت‌و‌گو با رسانه‌های نوشتاری از حضور وینگادا در ایران ابراز خرسندی کرد. من که فوتبالی نیستم اما آنهایی که فوتبالی بودند هم نظرشان اشتباه بود؟»

وی افزود: «نمی‌خواهم از فردی دفاع کنم اما من در یارگیری پرسپولیس دخالت نداشتم و وینگادا نیز با نظر هیات‌مدیره و تایید علی‌آبادی به پرسپولیس پیوست. با این حال شما نمی‌دانید حاشیه‌‌ها در این فصل چه بر سر پرسپولیس آورد.»

هدایتی در خصوص فروش باشگاه استیل‌آذین گفت: «این تیم به هیچ قیمتی فروشی نیست و آقایان بیهوده به فکر حاشیه‌سازی برای این تیم نباشند. ما با کمترین هزینه به لیگ برتر آمدیم و با یک چهارم هزینه نسبت به پارسال جوانانی جویای نام را به فوتبال ایران تحویل دادیم. حالا باید جواب زحمات خود را در لیگ برتر ببینیم و بازیکنانی را به فوتبال معرفی کنیم که شاید لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشند.»

هدایتی خاطر نشان کرد: «از تمام افرادی که روز گذشته به دعوت من پاسخ دادند تشکر می‌کنم. آنها نشان دادند که چه ارزشی برای باشگاه استیل‌آذین قائل هستند. ما سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی گسترده به فکر حضور پرقدرت در لیگ برتر و حتی آسیا باشیم.»

وینگادا: خاطرات خوبم در روزهای آخر خراب شد

سرمربی پرسپولیس، ایران را به مقصد کشور آلمان ترک کرد تا از طریق  فرانکفورت  راهی کشورش پرتغال شود. سرمربی سابق تیم پرسپولیس لحظاتی پیش از ترک ایران گفت: «خاطرات خوبی در پرسپولیس داشتم اما این خاطرات در روزهای پایانی حضورم در ایران با شکست پرسپولیس خراب شد.»

سرمربی سابق تیم پرسپولیس  در ادامه گفت: «خاطرات خوبی در پرسپولیس داشتم اما این خاطرات در روزهای پایانی حضورم در ایران با شکست پرسپولیس خراب شد.» ادواردو نلو وینگادا عنوان کرد: «می‌خواستم با پرسپولیس قهرمان آسیا بشوم و معتقد بودم تیم تحت هدایتم توانایی رسیدن به جام را دارد اما متاسفانه اتفاقاتی پی‌درپی برای من و تیمم افتاد که ما را از رسیدن به جام دور کرد. به عنوان یک مربی حرفه‌ای هیچ وقت به مسائل خانوادگی تیمم اشاره نمی‌کنم و آنها را پیش خودم نگاه می‌دارم.»

وی ادامه داد: «نباید تمام تقصیرات شکست و حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را گردن وینگادا می‌انداختند اما متاسفانه در فوتبال ایران همیشه به دنبال یک متهم و مقصر هستند که این بار تمام تقصیرات گردن وینگادا افتاد.» وینگادا خاطرنشان کرد: «به اعتقاد من فوتبال ایران همچنان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا ست و می‌تواند به جایگاه خوبی برسد و به راحتی به جام جهانی صعود کند.»

وینگادا شماره حساب داد و رفت

نلو وینگادا دوشنبه گذشته پس از دیدار با انصاری‌فرد، شماره حساب بانکی خود را به مدیرعامل پرسپولیس داد و بامداد دیروز تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد.  وینگادا یک هفته به مسئولان باشگاه پرسپولیس فرصت داده تا 50 درصد باقیمانده از قراردادش را به حساب او واریز کنند.

خوردبین و حیدری در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به منظور رسیدگی به دعوی باشگاه   سپاهان اصفهان مبنی بر صحبت‌های غیرواقع محمود خوردبین و سپهر حیدری با رسانه‌ها در روز یکشنبه 24/3/88 تشکیل جلسه می‌دهد تا در رابطه با  اظهار نظرهای این دو  تصمیم‌گیری کند.

کاپیتان قید خداحافظی را زد

کاپیتان تیم پرسپولیس یک سال دیگر به بازیگری ادامه می‌دهد تا شایعه خداحافظی وی از فوتبال تکذیب شود. کریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس که بحث خداحافظی‌اش از مستطیل سبز مطرح شده بود، طی مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت، تصمیم گرفت
 یک سال دیگر در این تیم بازی کند. ضمنا باقری که مدت یکسال از قراردادش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده است، قرار است به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه در زمینه جذب بازیکنان جدید انجام وظیفه کند. پرسپولیسی‌ها از باقری خواسته‌اند نظرات خود پیرامون جذب نفرات جدید را به باشگاه ارائه دهد.

کد خبر 82768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز