گروه ورزشی: عباس انصاری‌فرد ساده‌تر از حد ممکن ایوان پتروویچ هافبک کراوات پرسپولیس را کنار گذاشت و او از رفتار مدیرعامل این باشگاه به شدت ناراحت است.

هرچند پتروویچ فصل گذشته مثل دوران حضورش در ابومسلم نمایش درخشانی نداشت ولی او از لحاظ فنی فوتبالیست ضعیفی نیست و این فصل هم می‌توانست یکی از بازیکنان پرسپولیس باشد ولی توسط مدیرعامل باشگاه کنار گذاشته شد. پتروویچ در گفت و گویی به شدت از رفتارهای انصاری‌فرد انتقاد می‌کند.

  • مثل اینکه قرار است به شاهین بوشهر بروی؟

من هنوز با این تیم قرارداد امضا نکرده‌ام و فکر می‌کنم تا چند روز دیگر وضعیتم به طور کامل مشخص شود.

  • از چه تیم‌های دیگری پیشنهاد دارید؟

چند تیم با من صحبت کردند که پیشنهادشان جالب نبود ولی پیشنهاد استیل‌آذین را هم بررسی می‌کنم. در ضمن یک تیم دسته اولی هم پیشنهاد مالی بسیار خوبی داد ولی دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم و این پیشنهاد را رد کردم.

  • با توجه به اینکه استیل‌آذین یک تیم تهرانی است بهتر نیست در این تیم بازی کنی؟

بعد از بررسی‌های لازم تصمیم درست را می‌گیرم. شاهین بوشهر هم تازه به لیگ برتر آمده و آنطور که من شنیده‌ام قرار است چند بازیکن خوب به خدمت بگیرند.

  • بابت جدایی از پرسپولیس ناراحت نیستی؟

خیلی ناراحتم. من دوست داشتم در این تیم بمانم و ارتباط خوبی با تماشاگران پرسپولیس داشتم ولی در فوتبال باید در انتظار هر اتفاقی باشیم.

  • از اینکه بدون نظر سرمربی کنار گذاشته شدی چه احساسی داری؟

من در پرسپولیس با هیچکس مشکل نداشتم و اگر دقت کنید، می‌بینید که جدا از من چند بازیکن ثابت تیم مثل پژمان نوری، ابراهیم توره، مازیار زارع، مهدی واعظی، نیکبخت و چند نفر دیگر جدا شدند و ماندن کریمی و خلیلی هم مبهم است. من در هیچ جای دنیا ندیدم که مدیرعامل بازیکن جذب کند یا عذر فلان بازیکن را بخواهد. من به خاطر رفتاری که انصاری‌فرد داشت بسیار ناراحتم و معتقدم پرسپولیس با او هیچ وقت نتیجه نمی‌گیرد. خیلی زشت است که چنین رفتارهایی را در بزرگ‌ترین باشگاه ایران دیدم. در ضمن باید بگویم که زمان مدیریت آقای مصطفوی و آقای هدایتی این قدر مشکل وجود نداشت.

  • با پرسپولیس تسویه‌حساب کردی؟

خیر من کمی بیشتر از 30 میلیون از این باشگاه طلب دارم.

  • چه زمانی طلبت را دریافت می‌کنی؟

باشگاه با من قطع همکاری کرده ولی هنوز پولم را نداده‌اند به همین دلیل فردا از پرسپولیس به فیفا و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهم کرد.

کد خبر 85372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز