جمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاپتیان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دلایل قانع کننده‌ای برای همراهی نکردن پرسپولیس داشته و بعید است دیگر برای این تیم بازی کنم.

کریم باقری در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: همیشه پرسپولیس را از کودکی دوست داشتم و نمی‌خواستم برای حضور در این تیم شرط بگذارم. در این سال‌ها پیشنهادات خوبی داشتم که به خاطر پرسپولیس و هوادارانش به آن پشت کردم.

وی افزود: آنهایی که مرا می‌شناسند می‌دانند در دوران فوتبالم اهل حاشیه نبودم اما این بار دلایل قانع کننده‌ای برای همراهی نکردن پرسپولیس دارم که به موقع آنها را به مردم و هیات مدیره خواهم گفت.

باقری ادامه داد: بعید می‌دانم دیگر در خدمت پرسپولیس باشم و به احتمال فراوان در دیدار برابر الشباب عربستان نیز از همراهی این تیم معذورم.

وی در مورد دلیل اصلی درگیری‌اش با وینگادا گفت: پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و تنها امیدش پس از آشتی‌کنان هیئت مدیره که از این خبر بسیار خوشحال شدم، لیگ قهرمانان آسیا است. اجازه دهید فعلا سکوت کنم و حرف‌ها را در دلم نگه دارم.

کاپتیان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص وضعیتش در تیم ملی گفت: خوشبختانه با انجام فیزیوتراپی در شرایط بسیار خوبی هستم و اگر اتفاقی رخ ندهد، در دور جدید تمرینات این تیم شرکت می‌کنم تا پاسخ خوبی به اعتماد افشین قطبی بدهم.

وی افزود: راه بسیار سختی برای رسیدن به جام جهانی در پیش داریم؛ اما با حضور قطبی شادابی، نشاط و انگیزه به اردوی تیم تزریق شده است، البته از تلاش علی دایی و زحمات او نباید به سادگی گذشت.

باقری ادامه داد: دیدار با کره شمالی می‌تواند برای ما حساسیت زیای داشته باشد؛ اما باید به فکر 9 امتیاز باشیم تا بتوانیم به عنوان یکی از 2 تیم اول راهی جام جهانی شویم و حتی به پلی آف نیز نرویم.

وی در موردخداحافظی از تیم ملی در زمان علی دایی عنوان کرد: با قطبی گفت و گو کردم. اعلام کرد به بازیکنان با تجربه نیاز دارد و من می‌توانم به تیم ملی کشورم باز هم کمک کنم. پس از مشورت و فکر کردن به نتیجه رسیدم که شاید آخرین بازی‌هایم برای تیم ملی به نفع خودم و تیم ملی کشورم باشم به همین دلیل قبول کردم.

کاپتیان تیم ملی یاد آور شد: اردوی چین و قبل از آن بازی تدارکاتی با تیم‌های شرق آسیا برای ما مفید است، چون باید آماده شویم که در شرایط خاص کره شمالی به میدان برویم. سابقه بازی در این کشور را دارم؛ اما کره شمالی، تیم نسبتا ضعیف سال‌های گذشته نسیت و باید برای یک جنگ تمام عیار آماده باشیم.

باقری در پایان تاکید کرد: از هواداران پرسپولیس عذر خواهی می کنم چون هرگز دوست نداشتم چنین وضعیتی پیش آید. پرسپولیس را دوست دارم و اگر حتی از این تیم جدا شوم مانند قهرمانی فصل گذشته با موفقیتش فریاد می‌کشم تا هواداران این تیم خوشحالم شوند.

کد خبر 81386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز