چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل الشبات عربستان در صدر گروه خود ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران و الشباب عربستان آخرین بازی خود را در مقابل 20 هزار هوادار قرمز پوشان کشور در ورزشگاه آزادی برگزار کردند.
این دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که صعود هر دو تیم قعطی بود و نتیجه این بازی تنها صدر نشین این گروه را معرفی می‌کرد.

نیمه نخست این بازی بیشتر در میانه میدان ادامه داشت و اگر چه دو تیم خطرهایی روی دروازه یکدیگر داشتند اما سرانجام با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

اما در دقیه 49  نیمه دوم  محسن خلیلی که با دعوت از سوی افشین قطبی برای حضور در تمرینات تیم ملی اعتماد به نفس خود را بازیافته است توانست گل برتری سرخ پوشان را به ثمر برساند. پرسپولیس در طول نیمه دوم چند موقعیت مناسب داشت که آخرین آن در ثانیه‌های پایانی بازی بود که علی رضا  محمد نتوانست پاس طلایی نیکبخت را در حالی که تنها مقابل دروازه‌بان بود به گل تبدیل کند.

الشباب نیز به در نیمه دوم و پس از دریافت گل یکپارچه حمله بود و در چند موقعیت تنها خوش‌شناسی پرسپولیس و یک بار رشادت میثاق معمار زاده مانع از فروریختن دروازه سرخ پوشان شد.

از نکات جالب این بازی ترکیب متفاوت پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبلی اش بود. سرخپوشان پایتخت این بازی را با ترکیب میثاق معمارزاده ، سپهر حیدری، مجتبی شیری ، نبی الله باقری ها، بهادر عبدی، پژمان نوری، علی کریمی ، مازیار زارع، محمد منصوری، فرهاد خیرخواه و محسن خلیلی آغلز کردند.

به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی است که از میان چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک‌هشتم صعود کرده است و باید در این مرحله که به صورت حذفی خواهد بود در ششم خرداد ماه با بنیادکار ازبکستان که تیم دوم گروه چهارم است در استادیوم آزادی بازی کند.

بر اساس قوانین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به دلیل صدرنشینی میزبان دیدار بعدی خواهد بود و این بازی به صورت تک حذفی برگزار می‌شود. هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در این دیدار باعث می‌شد که پرسپولیس با تیم الاتحاد عربستان و در خارج از خانه به میدان برود.

کد خبر 81845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز