همشهری آنلاین: اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس به تداوم ریاست علی لاریجانی بر مجلس شورای اسلامی در دومین سال فعالیت مجلس هشتم رای مثبت دادند

محمدرضا میرتاج الدینی عضو هیات رییسه مجلس در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری جلسه عصر یکشنبه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان برای انتخاب هیات رییسه مجلس در سال دوم اشاره کرد و گفت: برای احراز ریاست مجلس تنها علی لاریجانی نامزد شده بود که توانست از 167 رای نمایندگان، 147 رای کسب کند. 20 تن از اعضای این فراکسیون نیز رای سفید به گلدان ریختند.

میرتاج الدینی همچنین گفت که برای نایب رییسی مجلس، محمدرضا باهنر 118 رای، محمدحسن ابوترابی فرد 112 رای و شهاب الدین صدر 57 رای از فراکسیون اصولگرایان کسب کردند.

وی تاکید کرد: محمد آشوری با 116 رای، محسن کوهکن با 87 و احمد ناطق نوری با 68 رای به عنوان ناظران هیات رییسه انتخاب شدند.

نماینده مردم تبریز در مجلس همچنین اعلام کرد که از مجموع 172 رای برای دبیران هیات رییسه، حمیدرضا حاجی بابایی با 100 رای، محمدرضا میرتاج الدینی با 92، محمد دهقان با 87، جهانبخش محبی نیا با 74، موسی قربانی با 72 رای و احمدرضا دستغیب نماینده شیراز با 66 رای انتخاب شدند.

انتخابات هیات رییسه مجلس برای سال دوم فعالیت مجلس هشتم، روز چهارشنبه ششم خرداد برگزار می شود.

کد خبر 82089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز