همشهری آنلاین: پاروزنان ایران به مرحله نیمه پایانی رقابتهای کاپ 2 جهانی راه یافتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این رقابتها احمدرضا طالبیان در کایاک یک نفره 1000 متر در گروه 2 به مقام چهارم رسید. در این گروه قایقرانان کشورهای دانمارک، لیتوانی و چین اول تا سوم شدند.

عباس صیادی و امین بوداغی در گروه 3 در کایاک دونفره مسافت 500 متر و در گروه 2 مسافت 1000 متر هفتم شدند و تیمهای دانمارک، یونان و دانمارک در مسافت 500 متر و نروژ ، کوبا و استرالیا در مسافت 1000متر در رده اول تا سوم جای گرفتند.

شاهو ناصری در کانوی یک نفره مسافت 500 متر در گروه 4 با زمان در رده ششم ایستاد، در این گروه آذربایجان، هنگ کنگ و فرانسه 3 تیم برتر گروه شدند.

در مسافت 1000 متر نیز ناصری در گروه 4 با زمان هشتم شد و چین ، فرانسه و لیتوانی اول تا سوم شدند.

راحله محمدمیرزایی در گروه 3 در کایاک یکنفره مسافت 500 متر هشتم شد، در این گروه استرالیا، یونان و اتریش اول تا سوم شدند.

درسا کفیلی نیز در گروه 4 مسافت 500 متر در رده هشتم ایستاد و قایقرانان یونان، قزاقستان و چک اول تا سوم شدند.

درسا کفیلی در مسافت1000 متر در گروه 2 حضور داشت که در این گروه قایقران آفریقای جنوبی اول شد، قایقرانان انگلستان و استرالیا در رده های بعدی جای گرفتند و کفیلی پنجم شد.

در کایاک دونفره مسافت 500، سیما عروجی و آرزو معتمدی در گروه 2 به مقام پنجم رسیدند و یونان، چین و نیوزلند اول تا سوم شدند.

سیما عروجی و آرزو معتمدی در 1000 متر نیز در گروه 2 به مصاف حریفان خود رفتند که در این گروه پاروزنان لهستان، چین و کانادا 3 تیم برتر گروه شدند و نمایندگان کشورمان در رده پنجم قرار گرفتند.

این پاروزنان که به دور بعد راه یافتند امروز در مرحله نیمه پایانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

این رقابتها با حضور 38 تیم از کشورهای ازبکستان، آذربایجان، ژاپن، چین، ایران، آمریکا، مقدونیه، آفریقای جنوبی، سوئیس، قزاقستان، پرتغال، یونان،کانادا، نیوزلند، استرالیا، رومانی، اکوادور، آلمان، مجارستان، هلند، انگلستان، اسلوونی، فرانسه، لهستان، اسلواکی و چک برگزار می شود.

کد خبر 82034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز