سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان بازرگانی استان تهران، به منظور تنظیم و کنترل بازار و پایین آوردن قیمت برنج، نخود و عدس، این سازمان حجم قابل توجهی از این محصولات را وارد بازار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بازرگانی به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی استان تهران، سید علی موسوی رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاستهای حمایتی دولت، بر اساس مصوبات شورای کنترل و نظارت بازار استان تهران، به منظور تنظیم و کنترل بازار و پایین آوردن قیمت برنج، برنج تنظیم بازار با بسته بندی و برچسب وارد بازار می شود .

شورای کنترل و نظارت بازار استان تهران هر هفته با حضور رئیس سازمان، معاون نظارت و بازرسی، مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی، معاون توسعه داخلی، رئیس مجمع تولیدی و خدمات فنی تهران و رئیس مجمع توزیعی و خدماتی تهران برگزار می گردد.

سازمان بازرگانی استان تهران در گزارش دیگری اعلام کرد به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عدس و نخود تنظیم بازار در واحد های صنفی تهران عرضه می گردد.

رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفت : در راستای سیاست های حمایتی دولت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان این سازمان با توجه به نیاز شهروندان و قیمت های بازار ،کالاهای اساسی چون برنج، روغن، عدس، نخود، قند و شکر و... را در واحدهای خرده فروشی، فروشگاهای زنجیره ای و تعاونیها عرضه می نماید.

وی افزود: در روزهای آتی عدس و نخود بسته بندی شده با آرم تنظیم بازار در استان تهران توزیع می گردد. قیمت و وزن کالا بر روی بسته بندی حک شده است.

کد خبر 81222

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز