جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مقاله روابط عمومی سبز با رویکرد سلامت و تعالی انسان و طبیعت ارائه می‌شود

"روابط عمومی سبز؛ انتقال از نگاه تک فضائی به نگاه دو فضائی با رویکرد سلامت و تعالی انسان و طبیعت" عنوان جدیدترین مقاله دکتر سعید رضا عاملی دانشیار گروه ارتباطات دانشگاه تهران است. این مقاله در چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک ارایه خواهد شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک، دکتر عاملی در خلاصه مقاله خود آورده است: روابط عمومی سبز از یک سو متوجه عملکرد طبیعت گرایانه است و از سوی دیگر مدار توجه خود را متوجه آسایش و آرامش و تعالی انسان قرار می‌دهد.

وی  معتقد است: روابط عمومی در این نگاه صرفا یک ابزار ارتباطی جهت جذب مشتری و یا قانع نمودن اعضاء نسبت به عملکرد یک سازمان نیست. بلکه روابط عمومی سبز اشاره به محتوای کاری دارد که نتیجه آن انتقال حس رضامندی و احساس آسایش و آرامش در پرتو یک سازمان اجتماعی است.

دکتر عاملی تأکید می‌کند: از آنجا که تکنیک و محتوای عملکرد حرفه‌ای روابط عمومی بر همه شئون کار حرفه‌ای در بخش‌های مختلف توسعه‌گرا اثر گذار می‌باشد، عملکرد مثبت یا منفی روابط عمومی بر مسیر توسعه نیز تاثیر فراگیر و گسترده دارد. [الگوی مصرف به چه چیز مرتبط است؟]

سبز شدن کار حرفه‌ای روابط عمومی می‌تواند مرجعی برای تغییر در الگوی مصرف و تولید روندهای توسعه باشد. در واقع روابط عمومی سبز بدنبال انتقال‌های جدی است که در پرتو آن روندهای سالم و متعالی فراهم آورده شود.

گفتنی است دکتر سعیدرضا عاملی در سومین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک معرفی و از مقام علمی وی تجلیل شد. [دکتر عاملی استادپیشگام روابط‌ عمومی‌الکترونیک شناخته شد]

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک 27 اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 80848

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز