همشهری‌آنلاین: اعضای کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک معرفی شدند.

در میان اعضای کمیته علمی این همایش نام سه استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک ایران در سال های ۸7٬۸6 و ۸۸ به چشم می‌خورد.

دکتر شکرخواه استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک شناخته شد
دکتر عاملی استادپیشگام روابط‌ عمومی‌الکترونیک شناخته شد
دکتر خوارزمی استاد پیشگام روابط عمومی‌الکترونیک شناخته شد

دکتر شهیندخت خوارزمی استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال ۸۸ ریاست کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک را بر عهده دارد.

دکتر سعید رضا عاملی استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال۸۷ و دکتر یونس شکرخواه استادپیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال ۸۶ در کنار دکتر علی اصغر محکی٬ دکتر داود زارعیان و دکتر حمید ضیایی‌پرور به عنوان اعضای کمیته علمی  بادبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک همکاری خواهند داشت.

این دبیرخانه اعلام کرده است همچون گذشته تلاش خواهد کرددر مسیر برگزاری این همایش نیز از مشورت و راهنمایی‌های اساتید علوم ارتباطات و روابط عمومی بهره گیرد.

گفتنی است دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها٬ سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی با بکارگیری فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات آغاز کرده و تا کنون علاوه بر تولید و جمع‌آوری بیش از یکصد مقاله علمی از طریق صدور فراخوان و سفارش مقالات٬ نسبت به انتشار ۱۰جلد کتاب تخصصی در این حوزه اقدام کرده و حداقل انتشار ۴ جلد کتاب دیگر را در دستورکار دارد.

تعیین و اعطای جایزه سال استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک به برترین اساتید این دانش میان رشته‌ای از ابتکارات دبیرخانه محسوب می‌شود. برگزاری کارگاه های تخصصی تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک و همچنین معرفی استعدادهای جوان در این حوزه از دیگر اقدامات دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی‌الکترونیک است.

پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک٬ اردیبهشت ماه سال آینده و هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور برگزار خواهد شد.

 انتشار مجموعه مقالات همایش روابط عمومی الکترونیک

کد خبر 97699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز