همشهری آنلاین: دکتر یونس شکرخواه سردبیر همشهری آنلاین در دومین همایش روابط عمومی الکترونیک به‌عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت

مراسم دومین همایش روابط عمومی الکترونیک با حضور دکتر عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، پروفسور کاظم معتمدنژاد پدرعلوم ارتباطات ایران و احمد مسجد جامعی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و جمع زیادی از اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و مدیران کل روابط عمومی‌ها همراه بود.

در دومین همایش روابط عمومی الکترونیک؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تصویری خود گفت:

دکتر شکرخواه حق بیش‌تری برگردن ما دارند چرا که ایشان انصافا در تعلیم و تربیت نیروها و راهنمایی آنy‌ها نقش زیادی داشته‌اند.

همچنین پروفسور یحیی کمالی‌پور رئیس بخش ارتباطات، مدیر مرکز مطالعات جهانی، بنیانگذار و سردبیر گلوبال مدیا ژورنال، بنیانگذاز انجمن ارتباطات جهانی در دانشگاه پوردو آمریکا با ارسال پیام ویدیویی خود به دبیرخانه همایش؛ انتخاب شکرخواه به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: به کدخدای دنیای مجازی، کدخدای دهکده جهانی، استاد دیجیتال، الگوساز روزنامه‌نگاری الکترونیک و دوست دست ودلباز و خوبم جناب آقای دکتریونس شکرخواه که به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک انتخاب شده‌اند ازصمیم قلب تبریک می‌گویم.

ایشان در آموزش فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات نقش آفرین و بدون شک یکی از الگوهای موفق و برجسته کشور عزیز ایران هستند.

دکتر عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم   از دکتر شکرخواه به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی و مدرس برجسته علوم ارتباطات یاد کرد و گفت: 

شکرخواه حق بزرگی به گردن دانش آموختگان، کارشناسان و مسوولان روابط عمومی دارد و نیروهای ارزنده‌ای در عرصه روابط عمومی تربیت کرده است

 وی گفت عصر ارتباطات و انقلاب بنیادین اطلاعات، جامعه فراصنعتی را متحول ساخته و آن‌چه در تغییر و تحول این پدیده نقش موثر و تعیین‌کننده‌ داشته است، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بوده‌اند که رسالت تعلیم و تربیت نیروهای انسانی کارآمد و متخصص را در جهت ارتقای کارآیی مدیریت سازمانی و تدوین تئوری‌های نوین ارتباطی به عهده داشته‌اند.

احمد مسجد جامعی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرتهران نیز در سخنانی از دکتر یونس شکرخواه به عنوان مرد روزهای سختی نام برد و گفت او هیچگاه از دانش خود برای نام ونان بهره نبرده است.

پروفسور کاظم معتمد نژاد، پدر علوم ارتباطات ایران نیز که استاد دکتر شکرخواه در دوره‌های فوق‌لیسانس و دکتری بوده است با فروتنی تمام با ذکر پیشینه‌ای از شاگرد خود از وی به عنوان همکلاسی خود یاد کرد و  در تجلیل از او گفت:

دکتر شکرخواه فقط استاد پیشگام روابط عمومی آنلاین نیست؛ بلکه وی استاد پیشگام علوم ارتباطات، روزنامه‌نگاری، نظریه‌های ارتباطی و مطالعات ارتباطی نیز به شمار می‌رود.

در عین حال توزیع مجموعه مقالات منتخب دکتر شکرخواه در قالب یک کتاب با عنوان انفجار بزرگ خاموش؛ از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده دیگر برای تجلیل از مقام علمی‌ وی بود.
 

در همین حال تمبر دومین همایش روابط عمومی ‌الکترونیک با تصویر دکتر یونس شکرخواه در مراسم به نمایش در آمد.

دبیرخانه‌ دایمی ‌همایش روابط عمومی ‌الکترونیک که دومین دوره از آن  ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۸۶  در تهران برگزار شد، معرفی الگوهای موفق و تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومی ایران را در دستور کار دارد.

مراسم بزرگداشت پروفسور کاظم معتمدنژاد در نخستین همایش روابط عمومی ‌الکترونیک برگزار شده بود

امسال، کمیته علمی‌ این همایش، به‌اتفاق آرا، تقدیر از دکتر یونس شکرخواه را به ‌عنوان - استاد پیشگام روابط عمومی ‌الکترونیک - به تصویب رسانده بود.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز