همشهری‌آنلاین: نخستین همایش بین‌المللی روابط عمومی دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

نخستین همایش بین‌المللی روابط عمومی با هدف آشنایی بیشتر فعالان عرصه روابط عمومی با تحولات ناشی از تنوع روزافزون رسانه‌ها به ویژه در قالب ارتباطات از راه دور و بکارگیری این ابزار در مسیر تحقق اهداف سازمانی برگزار می‌شود.

به گزارش موسسه کارگزار روابط عمومی، این همایش با حضور متخصصان، مدیران، کارشناسان روابط عمومی و مدیران ارشد بازاریابی، سازمان‌های کارآفرین و صاحبنظران، ۲۲ آبان ماه از سوی موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برگزار خواهد شد.

سرعت تحولات در حوزه رسانه‌ها و ارتباطات از راه دور و تاثیرگذاری آن بر تعاملات فردی، اجتماعی، سازمانی و بین‌المللی موج جدیدی را در روابط عمومی مطرح کرده است که آشنایی با این تحولات برای فعالان این حوزه به عنوان عوامل موثر بر تصمیم‌سازی نه تنها ضرورت بلکه امری اجتناب‌ناپذیر است.

این همایش فرصتی است برای اهالی این فن تا چگونگی بکارگیری ابزارهای روابط عمومی را در سازمان‌ها و شرکت‌های خود به دقت بررسی و ارزیابی نمایند.

درک و شناخت روابط عمومی در عصر رسانه اجتماعی، روابط عمومی از طریق کار شبکه آنلاین و آفلاین، همگرایی رسانه و ارتباطات و تاثیر آن بر روابط عمومی و ارزیابی تلاش‌های روابط عمومی در رسانه‌های جدید از جمله مباحث تخصصی قابل طرح در این همایش به شمار می‌آید که متخصصان، صاحبنظران و علاقه‌مندان به این مباحث می‌توانند چکیده مقالات خود را در این خصوص تا ۳۰ شهریور ماه به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

پنج سخنران اصلی اولین همایش بین‌المللی روابط عمومی

علاقمندان می‌توانند مقالات خود را تا زمان مقرر به نشانی پست الکترونیکی info@iranpr.org ارسال کنند.

 مفاهیم: روابط عمومی دیجیتال چیست؟
 چطور برای فضای آنلاین بنویسیم؟
 خطرات آنلاین بودن
 آشنایی با قاعده‌های جهانی آنلاین‌نویسی

کد خبر 89218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز