همشهری‌آنلاین: هیات مدیره انجمن ایرانی مطالعات جامعه‌اطلاعاتی به دکتر شهیندخت خوارزمی پیام داد

شهیندخت خوارزمی

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
در طول تاریخ همواره زنان و مردانی هستند که با افکار و اعمال ماندگارشان، نماد بالندگی و مباهات همنوعان می‌شوند و هماره آثار خدماتِ اینان راهگشا و یاریگرِ مسیر زندگی است.

بی‌شک، خانم دکتر شهیندخت خوارزمی (عضو هیأت مدیره و نایب رئیس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی) یکی از مصادیقِ قطعیِ این مدعاست و درخششِ تحسین برانگیزِ ایشان در عرصۀ علم و دانش ایران، گواهی است بر انتخاب او به عنوان استاد پیشگامِ روابط عمومی الکترونیک.

این انتخاب، نمایانگرِ اهمیتِ انکارناپذیرِ مقولۀ روابط عمومی الکترونیک در حیطۀ فعالیت‌های پژوهشی وی است.

او از زمره زنان فرهیخته و اندیشمندانِ برجستۀ ایران زمین است که دغدغۀ کسب و انتقال دانش، لحظه‌ای از او جدا نیست و انتخابِ او، ارمغان وقوف جامعۀ روابط عمومی بر حضورِ یک زن توانمند و مدبر است که اندیشه‌های راهگشا و تجربه‌های گرانقدرش در عرصۀ روابط عمومی الکترونیک تاثیر گذار بوده و خواهد بود.

سرکار خانم دکتر خوارزمی، دارای شخصیتی والا و برجسته است که هم در حوزۀ اندیشه و تدبیر و هم در مرتبۀ مدیریت منشا آثار جاوید و تحول برانگیز بوده است. کسب چنین موفقیت‌های ارزنده‌ای در گرو پشتکار، خلاقیت، توانمندی و کارآمدیِ است که ایشان در تمام این موارد، نمونه و دارای نقشی بنیادین هستند.

وی در پرتو خصائلِ یگانۀ شخصیتی و همت و مساعی مثال زدنی‌اش در حوزۀ علم و پژوهش برای چنین عنوانی برگزیده شده که به حق انتخابی سزاوار و در خورِ ایشان است. ضمن تبریک این برگزیدن، برایشان توفیق روزافزون، سلامتی و سعادت آرزومندیم.

گفتنی است پروفسورکاظم معتمدنژاد، دکتر یونس شکرخواه، مهندس نصرالله جهانگرد، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر مهدی محسنیان‌راد، دکتر علی اکبر جلالی، دکتر حسینعلی افخمی، دکترحسین غریبی و دکتر یحیی تابش اعضای هیأت مدیره و دکتر حسین ابراهیم آبادی بازرس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی هستند.

کد خبر 81388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز