همشهری‌آنلاین: تیم پرسپولیس فصل هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با شکست راه آهن به اتمام رساند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در هشتمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافته بود، این دوره از رقابت‌ها را با ایستادن بر سکوی پنجم به اتمام رساند.

سرخپوشان تهرانی در هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی به دیدار راه آهن شهرری رفتند و توانستند با برتری 2 برصفر مقابل این تیم به کار خود در فصل هشتم لیگ برتر پایان دهند.

برای تیم فوتبال پرسپولیس در این بازی محمد منصوری (54) و هادی نوروزی (75) گلزنی کردند تا سرخپوشان تهرانی با 55 امتیاز همچنان تیم پنجم جدول رده بندی لیگ برتر باشند.

در حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس با 55 امتیاز و داشتن تفاضل گل 9+ پایین تر از تیم سپاهان ایستاده اند که با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 12+ تیم چهارم جدول رده بندی است. شاگردان وینگادا تنها در صورتی می توانند به صعود در جدول رده بندی لیگ برتر خوش بین باشند که سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با اختلاف بیش از سه گل مغلوب مقاومت سپاسی شیراز شود.

قضاوت دیدار پرسپولیس - راه آهن شهرری برعهده نوید مظفری بود. او در این بازی به ایوان پتروویچ از پرسپولیس و مهدی تارتار و علیرضا نورمحمدی از تیم راه آهن شهرری کارت زرد نشان داد.

برای تماشای این بازی کمتر از هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی تهران آمده بودند. پرسپولیس که یکی از پرتماشاگرترین تیمهای ایران است از این حیث صاحب رکوردی تازه در لیگ هشتم شد.

کد خبر 79940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز