شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

مهدی محمدی مربی تیم مس کرمان از قدیمی‌های ورزش کرمان است

وی مدت 6 سال است که در مس فعالیت می‌کند.  محمدی در بدو ورودش به باشگاه مس پس از گذشت یک‌سال تا توانست با این تیم به لیگ برتر صعود کند.

شاگردان این مربی ارزشمند استانمان توانستند در لیگ دسته یک در تهران تیم هما را شکست دهند و واردلیگ برتر کشور شوند و پس از گذشت 4 سال از حضور در لیگ برتر اینک افتخاری دیگر به همراه مس برای او و دیگر کادر فنی است که با حضور مقتدرانه خود در لیگ برتر توانستند با قدرت جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب کنند.

به همین دلیل گفت‌وگویی را با مربی تیم صنعت مس کرمان ترتیب داده‌ایم که از محضرتان می‌گذرد:

  •  بیش از 3 سال از حضور شما در لیگ برتر می‌گذرد. فکر می‌کنید برنامه‌ریزی‌هایتان خوب بوده که توانستید به مسابقات آسیایی راه پیدا کنید؟

از همان ابتدا که ما به لیگ برتر صعود کردیم هر سال پیشرفتمان بهتر از سال قبل بوده، اما امسال یکی از بهترین سال‌های مس بود و تیم توانست با درایت کادر فنی و بازیکنان خوبش و همراهی و همدلی مطبوعات و اقشار مردم و مسئولان و همچنین حمایت تماشاگران و هواداران رتبه سوم را در جدول کسب کند

و جواز حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب نماید و این برای تیمی که 4 سال سابقه لیگ برتر دارد نتیجه بسیار ایده آل و خوبی است.

  •  اعتقاد همه بر این است تیمی که سوم جدول شده است لیاقت اول شدن هم داشته. به نظر شما چه مشکلاتی پیش‌روی تیم مس کرمان بوجود آمد که نتوانست قهرمان لیگ شود؟

مشکلاتی در نیم فصل پیش روی ما قرار گرفت که نتوانستیم به این مهم دست یابیم. حتی در جام حذفی حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم و در لیگ هم می‌توانستیم قهرمان شویم اما شاید خواست خدا بر این بود.

به هرحال بسیار خوشحالم که توانستم به‌عنوان عضو کوچکی در مس کرمان باعث خوشحالی و شادی همشهریانم شوم. باور کنید در 10 ماهه لیگ فشار زیادی را متحمل شدیم و تلاش زیادی را کردیم تا توانستیم به حکم خداوند بلند مرتبه این افتخار را کسب نماییم.

  •  بزرگترین عاملی که باعث موفقیت شما در لیگ برتر شد چه بود؟

همدلی بین بازیکنان، کادر فنی، مدیریت باشگاه، و کادر اداری، هیات فوتبال، تربیت بدنی، حمایت هواداران و حضور به موقع تماشاگران در ورزشگاه و اصحاب جراید محلی و سراسری و همچنین صدا و سیما شاید چند مؤلفه بودند که باعث موفقیت تیم شدند.

  •  چرا مس در جذب بازیکنان بومی نتوانسته خوب عمل کند؟

من در مصاحبه‌های قبلی هم گفته‌ام که کرمان بازیکنان مستعد خوبی دارد و در گذشته نیز بازیکنان خوبی به لیگ برتر کشور و حتی تیم ملی معرفی کرده است. حتی اگر همین دوره از لیگ برتر آقای لیگ یک کرمانی بوده و من به‌عنوان یک کرمانی افتخار می‌کنم که آقای گل لیگ برتر هشتمین دوره از بچه‌های کرمان بوده است و این نشان از آن دارد که کرمانی‌ها در فوتبال بازیکنان مستعد و خوبی دارند.

اما تفکرات مدیریتی بایستی این امر را به تحقق برساند و سهمیه بازیکنان بومی را از کادر فنی بخواهد و آنان نیز در تیم شهرستان نقشی داشته باشند و می‌توان با جذب 18 بازیکن غیر بومی و اضافه کردن چند بازیکن بومی، امسال قدم خوبی را برای این شعار بومی گرایی برداشت.

  • برای موفقیت بعد در باشگاه‌های آسیا چه باید کرد؟

تمام لیگ هشتم مصادف است با شروع لیگ نهم، و باید این هدف گذاری از سوی هیات مدیره و مدیریت باشگاه هر چه زودتر مشخص شود تا هر چه زودتر بازیکنان خوب را به تیم جذب کنند.

  •  آخرین صحبت‌های خود را بفرمایید؟

از همه مردمی که ما را در بازی‌های لیگ برتر هشتم تنها نگذاشته‌اند کمال تشکر را دارم و بی‌شک می‌گویم که نقش خود را به‌عنوان یار دوازدهم به خوبی ایفا کردند و باعث موفقیت این تیم شدند.

 همچنین از مدیر کل تربیت بدنی استان کرمان، هیات فوتبال که حمایت‌های بی‌دریغ از این تیم کردند تشکر می‌کنم. از مدیرعامل و دیگر مجموعه مس کرمان که به نوعی در موفقیت این تیم نقش داشته‌اند بسیار سپاسگزارم و به همه اهالی مطبوعات سراسری و محلی خسته نباشید و به هواداران و تماشاگران خدا قوت عرض می‌نمایم و از همه آنان کمال تشکر را دارم.

همشهری استانها

کد خبر 80921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز