چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

حمید هیدارن: پرویز مظلومی به‌عنوان سرمربی به مس کرمان بازگشت.

بعد از طی شدن یک فصل کاملا موفق و امیدوارکننده با مس، واقعا حیف بود که دیگر او را روی نیمکت این تیم نبینیم.

اما آنچه در طول 3 هفته‌‌ای که از پایان لیگ هشتم بر مس کرمان گذشت، عجیب بود. ابتدا صحبت از توافقات اولیه‌ برای ادامه همکاری مظلومی با تیم شد؛ بعد گفتند باشگاه قادر نیست توقعات و انتظارات این مربی را تامین کند و با دستیار وی مهدی محمدی به توافق رسیده‌اند تا او سرمربی باشد.

حتی خبر رسمی این جابجایی نیز روی سایت خبرگزاری‌ها آمد اما 3 روز بعد عبدالرضا برهانی‌نژاد مدیرعامل مس کرمان عنوان کرد مظلومی از برخی مفاد قراردادش کوتاه آمد و در چنین شرایطی ادامه همکاری با وی میسر می‌شود. حالا صحبت‌های این سرمربی موفق را در مورد آنچه در مدت یک ماه گذشته بر وی گذشت و نیز آینده مس کرمان می‌خوانید.

مصاحبه‌ای مختصر و مفید که با همشهری استان‌ها صورت گرفت و البته قرار شد در فرصتی مناسب پذیرای او برای انجام گفت‌وگویی رودررو باشیم؛

  •  برای تیمی که 11 سال از تاسیس آن می‌گذرد، حضور در رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر و صعود به رقابت‌ها لیگ قهرمانان آسیا یک افتخار محسوب می‌شود. این موفقیت چگونه حاصل شد؟

ما تیمی منسجم و آماده داشتیم که همه در موفقیت به دست آمده توسط آن سهیم بودند. گرچه لیگ هشتم را با شکست یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان آغاز کردیم اما به کارمان اعتقاد داشتیم و حس خودباوری روزبه‌روز در جمع بازیکنان ما افزایش می‌یافت. اینچنین بود که در بازی‌های خانگی هیچ شکستی را متحمل نشدیم و نهایتا با 61 امتیاز بر سکوی سوم
 تکیه زدیم.

  • چند روز بعد از پیروزی 4 بر صفر مقابل پیکان قزوین و آسیایی شدن مس کرمان، صحبت‌هایی که مبنی بر وجود اختلاف نظر بین پرویز مظلومی و مدیرعامل باشگاه بود قوت گرفت و حتی کار به جدایی صوری شما از مس انجامید. بعدها عنوان شد مظلومی از موضعش کوتاه آمده و با نادیده گرفتن برخی شرایط که گذاشته بود، به مس بازگشته است. این قضیه تا چه حد حقیقت دارد؟

مسئله به این شکل نبود، برخی شبهات در قرارداد جدید من با باشگاه وجود داشت که با گفت‌وگو حل شد. از طرفی هم هیات مدیره باشگاه علاقه‌مند به ادامه همکاری متقابل بود و هم من تمایل داشتم راهی که با مس پیموده بودم به سرانجام نهایی برسد. این طور بود که دوباره شرایط فراهم شد تا سرمربی مس کرمان باقی بمانم.

  • برای روزهای شلوغی که پیش رو دارید، از جمله بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، فکر می‌کنید با بضاعت کنونی تیم به لحاظ بازیکن می‌توانید همچنان با موفقیت کار را ادامه دهید؟

البته تیم احتیاج به تقویت دارد و به همین منظور فهرستی شامل 30 بازیکن به باشگاه ارائه داده‌ام تا از بین آنها 6 سهمیه لیگ برتری خود را جذب کنیم. ضمن اینکه معتقدم باید نفرات فعلی را حفظ کنیم تا تیم قوی‌تر شود نه اینکه یک سری بازیکن خوب را کنار بگذاریم و یک عده بازیکن جدید را جایگزین آنها کنیم.

  •  وضعیت مس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا روندی که تا امروز طی شده تداوم خواهد یافت یا اینکه مثل خیلی از باشگاه‌های دیگر این نتایج را باید زودگذر و غیرپایدار دانست؟

البته فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. تنها می‌توان تلاش کرد تا درصد زیادی از اهداف مورد نظر محقق شود. در مورد مس کرمان باید بگویم اوضاع از نظر من مهیاست تا تیم دچار نزول فاحش نشود و اگر برنامه‌های موردنظر کادر فنی درست و به موقع اجرا شود، امیدواری زیادی وجود دارد تا شخصیت تیم در حدی که ارتقا یافته، حفظ شود.

همشهری استانها

کد خبر 82773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز