جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رقابت‌های جام حذفی فوتبال با کنار رفتن استقلال و صعود پرسپولیس به مرحله بعدی پیگیری شد.

 پنجشنبه (10 اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های جام حذفی 4 دیدار برگزار شد، در ورزشگاه نوش‌آباد استقلال میهمان مس رفسنجان بود و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم دسته اولی شد تا قهرمان لیگ در مرحله یک شانزدهم نهایی از گردونه جام حذفی کنار برود.

ابتدا مس رفسنجان در دقیقه 17 توسط امیر حسین محمدی به گل رسید اما میلاد نوری در دقیقه 26 گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 27 در پی خطای مدافع مس، استقلال صاحب ضربه پنالتی شد. این ضربه را علی علیزاده زد، دروازه بان مس آن را دفع کرد ولی توپ برگشتی را خود علیزاده در دقیقه 28 وارد دروازه کرد. بازیکنان مس دست از تلاش برنداشتند و در دقیقه 37 میلاد داودی گل تساوی مس را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی 2 بر 2 خاتمه یابد.

دو تیم در نیمه دوم بازی کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند و فقط در دقایق پایانی بر حملات دو تیم افزوده شد که آن هم بی حاصل بود. در نتیجه این دیدار پس از 90 دقیقه به وقت های اضافه کشیده شد.

در دقیقه 110 ( وقت اضافه) مارتین رائول با خطا در محوطه جریمه استقلال را صاحب پنالتی کرد اما حسین کاظمی این توپ را از دست داد. رائول این ضربه را دفع کرد.

در ادامه بازی ها دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.
در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان با نتیجه 5 بر 4 حریف را شکست داد و در مجموع با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

برای استقلال کاظمی، بیک زاده، منیعی، علیزاده و اکبری پنالتی زدند که اکبری پنالتی آخر را نتوانست به گل تبدیل کند. برای تیم مس نیز محمدی، داودی، دهنوی، عزیزی و دشت پوری پنالتی زدند.

قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی بود. وی از استقلال به پولادی، مجیدی، اکبری، امیرآبادی و علیزاده و از مس به حسین سیروجی و قاسم دهنوی کارت زرد نشان داد.
مس با این پیروزی حریف ملوان در مرحله یک هشتم نهایی شد.

در ورزشگاه اکباتان تهران راه‌آهن با نتیجه 4 بر یک از سد برق شیراز گذشت.

راه‌آهن ابتدا در دقیقه 18 توسط داود حقی به گل اول رسید سپس همین بازیکن در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. مجتبی زارعی در دقیقه 35 گل سوم این تیم را وارد دروازه برق کرد. در دقیقه 42 احمد مومن زاده گل چهارم راه‌آهن را به ثمر رساند. در دقیقه 90 محسن قائدی پور تک گل برق را زد.

قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود. وی از تیم راه‌آهن به حسین پاشایی و از برق به مهدی کریمیان کارت زرد نشان داد. همچنین ستار زارع از برق در دقیقه 72 با کارت قرمز داور روبرو شد. راه‌آهن در مرحله بعد به دیدار تراکتورسازی می‌رود.

در ورزشگاه یادگار قم صبا با نتیجه پرگل 6 بر یک شموشک نوشهر را از پیش رو برداشت. صبا توانست در دقایق 20 و 29، 42، 50، 68 و 87 توسط فریدون فضلی(2 گل ) محسن بیاتی نیا(2 گل ) عادل کلاه کج و محمد همرنگ به گل برسد. تک گل تیم شموشک را نیز حامد شیری به ثمر رساند.

صبا با این پیروزی در مرحله بعد باید با برنده دیدار مس رفسنجان و ملوان انزلی بازی کند.
قضاوت این مسابقه بر عهده هدایت ا... ممبینی بود.

در ورزشگاه آزادی  تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان گذشت.

در دقیقه 12 مازیار زارع از پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد. در دقیقه 73 با خطای بنگر روی علی کریمی پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد، اما این ضربه را مازیار زارع به بیرون زد.

پرسپولیس با این پیروزی در مرحله بعدی باید به مصاف پاس همدان برود.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به مازیار زارع و ابراهیم توره از پرسپولیس و احمد جمشیدیان و محسن بنگر از سپاهان کارت زرد نشان داد.

کد خبر 80251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز