همشهری آنلاین: باشگاه استقلال مذاکره با گزینه‌های مختلف به جای امیر قلعه نویی را آغاز می‌کند

باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حاضرنشدن امیر قلعه نویی در شرایط مذاکره با باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری 19 اردیبهشت این باشگاه مذاکره با گزینه‌های مختلف را آغاز می‌کند.

به گزارش مهر، باشگاه استقلال عصر شنبه (19 اردیبهشت) با اعلام این مطلب در سایت خبری خود نوشت: « با وجود اظهارات مختلف امیر قلعه‌نویی در هفته گذشته مبنی بر اینکه « پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال نمی‌نشینم، من استانداردهای خودم را دارم و هیچ کس نمی‌تواند برای من شرط بگذارد»، باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری امروز آماده مذاکره با قلعه‌نویی به عنوان گزینه اول سرمربیگری برای فصل آینده این تیم بود اما به دلیل حاضر نشدن قلعه‌نویی در شرایط مذاکره و مطرح کردن شروط طرفین، پرونده همکاری باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده بسته شد.

لازم به یادآوری است که باشگاه استقلال به دلیل شرایط زمانی و فرصت باقیمانده، پایان ساعت اداری امروز را به عنوان پایان یک دوره زمانی چند هفته‌ای برای امیر قلعه‌نویی درنظر گرفته بود. برای امیرقلعه‌نویی، آرزوی موفقیت روزافزون را از خدای متعال خواستاریم.»

باشگاه استقلال قبل از این اعلام کرده بود در صورتیکه امیرقلعه‌نویی تمایلی برای ادامه همکاری با استقلال نداشته باشد، این باشگاه مذاکره با گزینه‌های دیگر را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 80951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز