همشهری آنلاین: امیر قلعه نویی با عقد قراردادی یک ساله رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه مبارکه سپاهان انتخاب شد

به گزارش ایسنا، مرتضی رمضانی مدیر پایگاه خبری باشگاه سپاهان با اعلام این خبر افزود: ‌هیئت مدیره این باشگاه پس از بررسی‌ها و مطالعات و مذاکرات لازم امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم استقلال تهران را بهترین گزینه برای هدایت طلایی پوشان اصفهان تشخیص داد و طی مذاکراتی که با وی نهایی شده، با اجماع کامل اعضای هیات مدیره سکان هدایت سپاهان را به این مربی سپردند. قرارداد وی یک ساله است اما در صورت توافق برای مدت 3 سال قابل تمدید است.

وی گفت: همکاران قلعه نویی در کادر فنی تیم فوتبال سپاهان با نظر و تایید وی در روزهای آینده مشخص خواهند شد.

رمضانی ادامه داد: هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مصمم است با حمایت همه جانبه از محمدرضا ساکت و امیر قلعه نویی بار دیگر روز‌های طلایی سپاهان تکرار شود و هواداران باز هم تیم محبوبشان را بر بام فوتبال ایران و یک مدعی همیشگی قهرمانی در آسیا ببینند.

رمضانی همچنین اظهار داشت: قطعا هواداران مان هم از اینکه یک مربی بزرگ با کارنامه‌ای درخشان سکاندار سپاهان شده خوشحالند و امیدوارند که فولاد مبارکه سپاهان بتواند با هدایت امیر قلعه نویی همان تیم توفنده موسوم به طوفان زرد آسیا شود. ضمن این که در مدتی که مذاکرات‌مان با قلعه نویی در جریان بود، تعداد کثیری از هواداران به شکل های مختلف خشنودی و رضایت خود را از این انتخاب اعلام کرده بودند.

وی در مورد لیست خرید و مازاد تیم سپاهان در فصل پیش رو اظهار کرد: امیر قلعه نویی در مورد لیست مازاد و خرید نظرات خود را به مدیر عامل باشگاه سپاهان اعلام می کند و همه چیز در این مورد به نظر سرمربی بستگی دارد.

کد خبر 82004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز