پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به کسر 10درصد دیگر از مبلغ قراردادشان روز پنجشنبه سوم اردیبهشت در محل تمرین حاضر نشدند.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که قرار بود تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران صبح پنجشنبه در مجموعه‌ خیریه عمل برگزار شود اما بازیکنان پرسپولیس پس از اطلاع از تصمیم هیات مدیره برای کسر 10 درصد از مبلغ قراردادشان به دلیل نتایج ضعیف اخیر به خصوص شکست پنج بر یک مقابل الغرافه قطر به این موضوع اعتراض کردند.

بازیکنان پرسپولیس خواهان حضورعباس انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در محل تمرین‌ این تیم شده و از حضور در تمرین خودداری کردند.

از سوی دیگر با توجه به این که تصمیم برای کسر 10درصد قرارداد بازیکنان مصوبه هیات مدیره بوده است انصاری فرد،‌ نمی‌توانست کاری برای بازیکنان پرسپولیس انجام دهد و به همین دلیل در محل تمرین حاضر نشد.

اما بازیکنان پرسپولیس با بیان این که در زمان تشویق تیم پاداش‌های 500 هزار تومانی پرداخت می‌شود اما در زمان تنبیه 10درصد از قرارداد کسر می‌شود به این مساله اعتراض کردند.

به گفته‌ برخی بازیکنان پرسپولیس تاکنون 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم کسر شده ضمن آن که در شرایط معمولی بازیکنان برای قرارداد سال آینده‌ی خود 20 درصد از مبلغ قراردادشان را نیز دریافت نمی‌کنند که این شرایط خشم بازیکنان پرسپولیس را در پی داشته است.

آن‌ها اعلام کردند که اگر انصاری فرد،‌ در تمرین صبح جمعه این تیم حاضر نشود به هیچ عنوان تمرین نخواهند کرد.

در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس امروز در اعتراض به کسر 10درصد از قراردادشان تمرین نکردند نزدیک به 50 هوادار این تیم نیز با تجمع در مقابل رختکن این تیم در مجموعه‌ خیره عمل شعارهایی را علیه نیکبخت واحدی، علیرضا حقیقی و نلووینگادا سر دادند.

کد خبر 79714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز