همشهری آنلاین: همایش مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم سراسر کشور از 15 اردیبهشت به مدت سه روز در استان قم برگزار می‌شود.

 پروانه کمالی، مدیر کل واحد خردسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با اعلام این خبر گفت: همایش مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان موسسه جامعة‌القرآن‌الکریم سراسر کشور با حضور 400 نفر از مدیران شعب جامعة‌القرآن از 15 اردیبهشت‌ماه جاری در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مدت برگزاری این همایش از نیمه اردیبهشت‌ ماه به مدت سه روز تصریح کرد: شرکت کنندگان در این همایش قرآنی در دو نوبت صبح از ساعت هشت تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 19 حضور خواهند یافت.

کمالی این همایش را نخستین همایش مشترک مدیران شعب خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم سراسر کشور عنوان و اظهار کرد: این همایش به منظور آشنایی و همکاری هر چه بیشتر مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم برگزار می‌شود.

مدیر کل واحد خردسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم تأکید کرد: حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمد مهدی طباطبایی مؤسس جامعة‌القرآن‌الکریم طی این همایش در زمینه ارتباطات واحدهای این مؤسسه به سخنرانی خواهد پرداخت و محمدی ناصح مسئول کارگزینی نیز برنامه‌های کارگزینی در مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم را تبیین خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: از دیگر برنامه‌های نخستین همایش مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم می‌توان به ارائه توضیحات امور مالی توسط «فرخی» مسئول امور مالی جامعة‌القرآن و سخنرانی حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سیدمصطفی حسینی مدیر کل آموزش واحد بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم اشاره کرد.

کمالی اذعان کرد: عباسی‌نیا دکتر روانشناس و از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان قم درباره تأسیس پیش‌دبستانی و دبستان، همچنین راه‌کارهای روانشناختی در این زمینه به ایراد سخنرانی ویژه شرکت‌ کنندگان در نخستین همایش مشترک مدیران شعب خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم سراسر کشور خواهد پرداخت.

مدیر کل واحد خردسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم در پایان یادآور شد: نخستین همایش سه روزه مدیران واحدهای خردسالان و بزرگسالان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی(عج) واقع در استان قم جنب مسجد جمکران برگزار می‌شود.

کد خبر 78375

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز