سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: شرکت مایکروسافت نسخه جدید نرم‌افزار Media Player را برای ویندوز منتشر ساخته است.

Windows Media Player 11 که برای ویندوز ایکس‌پی عرضه شده، از یک اینترفیس کارآمد با طراحی سفارشی برای کار با کاتالوگ موزیک دیجیتال Urge از MTV Networks برخوردار است.

Urge با دو میلیون آهنگ از بیش از 110هزار هنرمند، بخشی از طرح مایکروسافت برای رقابت با شرکت اپل است که تا به این تاریخ بر بازار موزیک دیجیتال حکمروایی می‌کرده است.

Urge نیز از قیمتی مشابه iTunes اپل یعنی 99/0 دلار برای هر آهنگ و 99/9 دلار برای هر آلبوم برخوردار است، اما برخلاف iTunes این سرویس امکان داونلود نامحدود به قیمت 95/9 دلار در ماه را فراهم می‌سازد.

آهنگ‌های Urge روی iPod اپل اجرا نخواهد شد و تحلیلگران می‌گویند از آنجایی که ویندوز مدیا پلیر روی اکثر دسک‌تاپ‌ها نصب شده‌اند، مایکروسافت اپل را به رقابت جدی وا می‌دارد، البته به شرط آنکه یکپارچگی شبکه Urge به همان خوبی که تبلیغ شده کار کند.

در ضمنMedia Player 11 از چند قابلیت جدید برای کاربران ویندوز برخوردار است که عبارتند از: قابلیت finer-print صوتی که فایل‌های مدیا با برچسب‌های اشتباه را شناسایی می‌کند، قابلیت‌های جستجوی بهتر و یک سیستم مسیریابی که استفاده از آن بسیار آسانتر از نسخه‌های پیش است.

این نرم‌افزار را می‌توانید به طور رایگان از سایت مایکروسافت دریافت کنید.

کد خبر 7645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز