یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

شهردار منطقه یک در بازدید از محله ازگل بیش از ٣١ مصوبه از درخواست‌های محلی اهالی ازگل را در دستور کار مدیریت شهری این منقطه قرار داد.

محله

به گزارش همشهری آنلاین، سال‌هاست که اهالی محله ازگل پیگیر حل مشکلات و معضلات ترافیکی در برخی خیابان‌های پر تردد، تامین امکانات رفاهی و تفریحی در بوستان‌ها و شبکه حمل و نقل عمومی این محله هستند. خبر خوش برای ساکنان محله ازگل اینکه در بازدید اخیر شهردار منطقه یک از این محله که همراه معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهری منطقه انجام شد، کمبودها و مشکلات محله بر اساس درخواست اهالی اولویت‌بندی و مصوبه‌هایی هم برای رفع این کاستی‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

محله ازگل با اجرای ۳۱ مصوبه نونوار می‌شود

در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت عمرانی، ترافیکی، شهری و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان انجام شد، «سید مهدی صباغ» شهردار منطقه یک، بیش از ٣١ مصوبه را برای رفع مشکلات و کمبودهای این محله تنظیم کرد. تغییر نام خیابان پروین با بهره‌گیری از نظرات معتمدان محلی، بررسی و امکان سنجی راه اندازی خط تاکسیرانی ازگل به پایانه مترو محلاتی، پیگیری انشعاب بوستان کامران و... از جمله مصوبات این بازدید بود که بر اساس درخواست‌های محلی تصویب و به مرحله اجرا می‌رسد

کد خبر 736525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha