شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
۴ نفر

اگر تاحالا شور و هیجان آدرنالین‌پارک در پرواز و پرش آزاد، تاب‌سواری و ‌بانجی جامپینگ خلاصه می‌شد، بعد از این علاقه‌مندان به ورزش‌های خاص و هیجانی می‌توانند صخره‌نوردی را هم در این مکان تجربه کنند.

صخره نوردی

به گزارش همشهری آنلاین، آدرنالین‌پارک پرواز اردیبهشت امسال در شمال منطقه ۲ با امکاناتی مانند بانجی جامپینگ ۴۰ متری، سویینگ (تاب غول‌آسا) ۳۰ متری، ادونچر پارک، تشک پرش از ارتفاع، زیپ‌لاین، اسلک‌لاین، هایلاین، ترامپولین، فلو آرتز و یورو بانجی به بهره‌برداری رسید.

 حالا تیم این مرکز هیجانی به سرپرستی «امیر بدری» به دنبال ساخت دیوار صخره‌نوردی در بخش شمالی مجموعه هستند. این دیوار علاوه بر کاربری تفریحی، به گونه‌ای طراحی شده تا صخره‌نوردان حرفه‌ای هم بتوانند از آن برای تمرین و حتی برپایی مسابقه استفاده کنند. به گفته بدری، این دیوار ۱۴‌متر ارتفاع دارد و از کودکان تا بزرگسالان و حرفه‌ای‌ها می‌توانند از دیوار بالا بروند و هیجانی جدید را تجربه کنند و با فوت و فن صخره‌نوردی آشنا شوند.

جالب است بدانید که وسایل ورزشی مجموعه آدرنالین‌پارک (جی مکس) و حتی دیوار فعلی ضریب ایمنی ۸ دارند که در نوع خود بسیار ایمن محسوب می‌شود. ضریب ایمنی ۸ یعنی همه تجهیزات آن از یک پیچ تا اسکلت فلزی دستگاه می‌تواند ۸ برابر ظرفیت وزن را تحمل کند.

آدرنالین‌پارک در زمینی به وسعت هزارمترمربع در شمال شرقی بوستان پرواز قرار دارد و هر روز به‌ویژه عصرها میزبان علاقه‌مندان به ورزش‌های هیجانی است.

صخره‌نوردی در بوستان پرواز کلید خورد
بانجی جامپینگ، یکی از تفریح‌های آدرنالین پارک

کد خبر 731458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha