همشهری آنلاین: مسابقه قرآنی «مائده فجر» هم‌زمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور هم‌زمان با سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه قرآنی مائده فجر را با حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌‌کند.

پوسترهای اطلاع‌رسانی این مسابقه در دانشگاه‌ها توزیع شده و دانشجویان از اول بهمن‌ماه‌ سال جاری می‌توانند برای دریافت سؤالات به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه‌ خود مراجعه کنند، همچنین سئوالات این مسابقه با محوریت قرآن کریم با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن ‌کریم طراحی شده است.

به گزارش ایکنا ایجاد فضای قرآنی در سطح دانشگاه‌ها و آشنا کردن دانشجویان با مفاهیم و معانی عمومی کلام نور و سنجش و تقویت معلومات قرآنی دانشجویان از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه عنوان شده است.

 در مسابقه قرآنی مائده فجر 
علاقه‌مندان در استان تهران می‌توانند از اول بهمن‌ماه سال جاری با مراجعه به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه‌ها سئوالات را دریافت کنند، همچنین در سراسر کشور تمامی دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور به نشانی www.iska.ir به صورت الکترونیکی به سؤالات پاسخ دهند.

گزارش ایکنا حاکی است، مهلت ارسال پاسخ‌ تا 30 بهمن‌‌ماه سال جاری اعلام شده است و تا این زمان دانشجویان می‌توانند پاسخ‌های خود را به معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاه‌های خود و یا سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور تحویل دهند.

هم‌چنین به 22 نفر از شرکت‌کنندگانی که به سؤالات پاسخ صحیح داده باشند، جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا می‌شود، علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66951158-021 تماس حاصل کنند. 

کد خبر 72726

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز