همشهری‌آنلاین: اولین دوره مسابقات سراسری اذان و سیزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم فردا، 23 آذر از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، همچنین اولین دوره مسابقات سراسری اذان سازمان اوقاف و امور خیریه فردا، 23 آذرماه جاری از ساعت 15 در مرکز فرهنگی سیدالشهدا واقع در میدان هفت‌تیر تهران برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی قرآن در رده بزرگسالان با شرکت 32 گروه و اولین دوره مسابقات اذان در دو مقطع شکوفه‌ها و بزرگسالان با حضور 60 مؤذن از فردا آغاز خواهد شد.

این دوره از مسابقات تا روز دوشنبه، 25 آذرماه ادامه خواهد داشت و آیین اختتامیه رقابت‌ها ساعت 18 روز دوشنبه با معرفی منتخبان و اهدای جوایز به آنان برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود، مقام معظم رهبری نیز درباره لزوم پرداختن به این مهم فرموده‌اند: در مدح ائمه (علیهم‌السلام) اشعار عرفانی بسیار خوب و ممتاز وجود دارد و همچنین در مدح رسول اکرم(ص) و در مدح قرآن و در مناجات باری‌تعالی، امیدوارم که انشاء‌الله روز به روز این کار (مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی) پیشرفت کند.

کد خبر 70587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز