همشهری آنلاین: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از پیش بینی دو هزار جایگاه پخش اذان در سطح تهران خبر داد و گفت: با امکاناتی که در پارک‌ها ایجاد می‌شود به شکل همزمان، اذانهای صبح، ظهر و مغرب پخش خواهد شد که تا کنون ۸۰۰ جایگاه نیز راه‌اندازی شده است.

گلدسته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، سید مناف هاشمی با اشاره به نحوه عملکرد این جایگاه‌ها افزود: با امکاناتی که در پارک‌ها ایجاد می‌شود به شکل همزمان، اذان‌های صبح، ظهر و مغرب پخش خواهد شد که هم اکنون مراحل تهیه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری آن انجام و مکانیابی برای ایجاد‌ جایگاه‌ها نیز توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد کار انجام شده است، اظهار کرد: هم اکنون ۸۰۰ جایگاه پخش اذان در مکان‌های مورد نظر ایجاد شده است و بقیه آن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به دلیل مشکلاتی که در ورود برخی تجهیزات و امکانات به کشور برای ایجاد این جایگاه‌ها وجود داشت، این کار کمی با تاخیر روبرو شد که امیدواریم ادامه این روند طبق برنامه زمان بندی انجام شود.

به گفته هاشمی، در مجموع بالغ بر سه میلیارد تومان برای ایجاد جایگاههای پخش اذان در سطح تهران در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 199203
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز