همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران، از برگزاری نشست مشترک مسوولان دولت و شورا و شهرداری تهران در مورد حمل ‌و نقل و ترافیک تهران خبر داد.

سید هادی ایازی گفت: این جلسه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری، محصولی وزیر کشور، محرابیان وزیر صنایع، زریبافان مشاور رییس جمهوری، علی نیکزاد معاون عمرانی وزارت کشور، سید مهدی هاشمی قائم مقام وزیر راه، سردار رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، تشکری هاشمی معاون حمل و نقل شهردار تهران و نیز مهدی چمران رییس شورای شهر تهران صبح یکشنبه 22دی با هدف بررسی وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تشکیل شد و قرار است، هفته آینده نیز با همین ترکیب به بررسی این موضوع بپردازند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در این جلسه کلیات مربوط به خطوط مترو، اتوبوسرانی و مهندسی ترافیک و موضوعات مرتبط با این مساله در شهر تهران مطرح شده و کمک‌های دولت نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد که با توجه به برگزاری این جلسات در آینده‌ای نزدیک، شاهد کمک‌های بیشتر دولت به موضوع حمل و نقل عمومی باشیم.

ایازی در پاسخ به این سوال که آیا طرح بهبود وضعیت ترافیک که توسط شهردار تهران مطرح شده است، نیز در این جلسه مطرح خواهد شد و یا در جلسه سران سه قوه؟ گفت: این طرح در ابتدا در جلسه با دولت مطرح می‌شود و پس از بررسی، به جلسه سران سه قوه خواهد رفت.

وی تصریح کرد: در این جلسه به مسائل کلی مطرح در این زمینه پرداخته شده و جزئیات بیشتر در حوزه حمل و ‌نقل به جلسات بعدی موکول شده است.

در طول سال جاری چندین نشست مشترک میان دولت و شورا و شهرداری تهران در مورد حمل ‌و ‌نقل و ترافیک تهران برگزار شده است.

به دلیل حضور مهدی چمران ـ رییس شورای شهر تهران ـ و محمد باقر قالیباف ـ شهردار تهران ـ در نشست مشترک با دولت، بررسی لایحه تعیین تکلیف شرکت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران که در دستور جلسه امروز شورای شهر تهران قرار داشت، از دستور جلسه خارج شد.

کد خبر 72690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز