همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هدفم از آمدن به این باشگاه ایجاد تغییرات نیست.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: داریوش مصطفوی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس برای این تیم زحمات فراوانی کشیده است و من از طرف خودم و هیئت مدیره از ایشان تشکر می‌کنم. [عباس انصاری‌فرد مدیر عامل پرسپولیس شد]

وی افزود: خوشحالم که پس از سال ها دوباره مسئولیت تیم بزرگ پرسپولیس به من سپرده شد.کار سختی را پیش رو داشته باشم؛ اما انگیزه زیادی برای کار دوباره در این باشگاه دارم.

انصاری فرد ادامه داد: برای از بین بردن حاشیه‌هایی که مدتی است پرسپولیس را آزار می دهد اول به دنبال برقراری اهداف کوتاه مدت هستم تا شرایط این تیم بهتر شده و در میادین بعدی موفق‌تر ظاهر شود.

وی تصریح کرد: اکنون شرایط روحی و روانی حرف اول را در پرسپولیس می‌زند. باید زمینه‌ای فراهم شود که کادر فنی و بازیکنان فقط به فکر موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس باشند.

مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص کادر فنی پرسپولیس گفت: از کادر فنی به صورت کامل حمایت می‌کنیم؛ ولی نمی‌گویم که تا آخر فصل دست به ترکیب آنها نمی‌زنیم. تا زمانی هیئت مدیره صلاح بداند به کارش ادامه خواهد داد و بنده به عنوان مدیر عامل سعی می‌کنم تمامی نقاط ضعف موجود را برطرف کنم. در غیر اینصورت هیئت مدیره در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.پیروانی جزیی از پرسپولیس است و مطمئن هستیم او می تواند با قدرت این تیم را در آینده به حق واقعیش برساند.

انصاری فرد خاطرنشان کرد: هفته آینده نشستی با کادر فنی برگزار خواهم کرد و در خصوص مسائل مختلف با آنها گفت و گو می کنم. پس از آن برنامه های تازه را اعلام خواهد کرد.
وی درباره شایعه حضور لوکابوناچیچ به پرسپولیس افزود: به هیچ عنوان در این باره حرفی نزده‌ام. برای بار اول است که این مسئله را می شنوم. اگر در آینده حرفی شد حتماً آن را به اطلاع علاقمندان به پرسپولیس می‌رسانم.

انصاری فرد درباره ضرب‌الاجل باشگاه پرسپولیس به پیروانی گفت: هیچ وقت این کار را نکرده‌ام و بعید می‌دانم درست باشد. همانطور که گفته‌ام اگر قرار باشد تغییراتی انجام شود آن را با اعضای هیئت مدیره در جریان می‌گذاریم و نتیجه‌اش را اعلام می کنیم و نیازی به ضرب‌الاجل، فرصت یا اولتیماتوم نیست.

وی در خصوص عضویت خود در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان داشت: طبق آخرین صحبت‌هایی که داشته‌ام علاوه بر مدیریت، عضو هیئت مدیره پرسپولیس هستم. از اینکه نوشته‌اند من عضو هیئت مدیره نیستم، اطلاعی ندارم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه‌های‌‌ ویژه‌اش برای باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه‌های مفصلی داشته و دوست دارم هرچه سریعتر در باشگاه پیاده کنم؛ اما نیاز به زمان است. فقط می‌توانم به هواداران قول دهم تشکیلات بزرگ پرسپولیس تلاش می‌کند هر روز بهتر شود. من در این راه قدم‌های مثبتی برخواهم داشت تا دل هزاران هوادار این تیم شاد شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره بدهی 12 میلیاردی باشگاه ادامه داد: در این خصوص فعلاً نظری نمی‌دهم. در مرحله بعدی این موضوع را رسیدگی خواهم کرد؛ اما اکنون با توجه به زحمات اعضای هیئت مدیره ابتدا باید شرایط را طوری مهیا کنیم که تیم از بحران خارج شود.

انصاری فرد درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بهترین بازیکنان ایران را داریم و شاید بسیاری از آنها به قول بعضی‌ها کهکشانی باشند. برای ما قرعه‌کشی آسان معنی ندارد. ما باید با تمام تیم‌ها در آسیا چه در مرحله اول و چه دوم بازی کنیم پس اگر بخواهیم قهرمان شویم خود را باید طوری آماده کنیم که تمام بازی‌ها را فینال ببینیم.

وی افزود: هدف پرسپولیس قهرمانی در آسیا و موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی است. می‌توانیم با تلاش زیاد آن را بدست آوریم.

وی ادامه داد: من به پرسپولیس آمده‌ام تا کمک کنم. مطمئن باشید اگر روزی هیئت مدیره به این نتیجه برسد که نمی‌توانم برای این تیم موثر باشم از من بخواهد این تیم را ترک می‌کنم. قصد ندارم فقط بر روی صندلی ریاست این باشگاه بنشینم.

انصاری فرد خاطر نشان کرد: می‌دانم حواشی زیادی در پرسپولیس وجود دارد. سعی می‌کنم هفته آینده به تک تک آنها به صورت کلی و جزئی رسیدگی کنم. من مدیر عاملی هستم که به خاطر تغییرات به پرسپولیس نیامده‌ام بلکه مسئولیتی را قبول کرده‌ام که باید بیشتر در آن به فکر خدمت باشم.

وی درباره لیدرهای باشگاه پرسپولیس گفت: برای تمام قسمت‌های مختلف برنامه دارم. هواداران و لیدرها نیز از سرمایه‌ های باشگاه هستند پس ما برای آنها نیز برنامه‌ریزی منظمی خواهیم داشت تا آنها به باشگاه خود به راحتی خدمت کنند.

مدیر عامل جدید پرسپولیس در خصوص علاقه شدید خود به حضور مربی خارجی اظهار داشت: هرگز به باشگاه پرسپولیس نیامده‌ام تا یک مربی خارجی با خود بیاورم. صلاح تیم را هیئت مدیره می‌داند و من هم در این باره تصمیم می‌گیرم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با فراموشی تمام مسائل گذشته و با تعاملی بهتر تیمی را آماده کنیم که بتواند پس از سال ها بهترین تیم آسیا باشد و دل هزاران ایرانی را خوشحال کند. در تیم پرسپولیس این پتانسیل وجود دارد و با تعامل خوب هیئت مدیره مطمئن هستم این خواسته دور از دسترس نیست

کد خبر 72500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز