همشهری آنلاین: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت کمیته فنی این باشگاه به وضعیت تیم رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا مجید فرخزادی در این باره گفت: کمیته فنی باشگاه، وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و دلایل ناکامی این تیم در دو دیدار اخیر را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.   

فرخزدای در خصوص شکست روز گذشته پرسپولس مقابل ذوب آهن، خاطرنشان ساخت: متاسفانه در اصفهان نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و در نهایت این بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی افزود: کمیته فنی، این بازی و بازی در مقابل تیم ملوان را به دقت بررسی و دلایل این شکست‌ها را به مدیران باشگاه اطلاع خواهد داد.

فرخزادی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم، گفت: اگر ما در مقابل ذوب آهن تیم همیشگی بودیم، این حریف بود که با شکستی سنگین، زمین را ترک می کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: اطمینان دارم وضعیت پرسپولیس تا شروع مجدد لیگ بهبود خواهد یافت زیرا ما برای قهرمانی برنامه داریم و انتظار این است که بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم.

فرخزادی درخصوص وضعیت افشین پیروانی در این تیم نیز گفت: از پیروانی حمایت می‌کنیم و اطمینان داریم که تا شروع مجدد لیگ، وضعیت مساعد خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در مورد مطالبات بازیکنان این تیم ، گفت: بخشی از پول های بازیکنان را پرداخت کرده ایم و تلاش خواهیم کرد در ادامه لیگ باقی مانده مبالغ آنان را بپردازیم.

وی درخصوص اخبار مربوط به درگیری بازیکنان پرسپولیس در رختکن این تیم پس از بازی مقابل ذوب آهن، گفت: این خبر کذب است و بازیکنان ما پس از بازی به هیچ عنوان با یکدیگر درگیر نشده‌اند.

فرخزادی در ادامه به مصاحبه های بازیکنان ذوب آهن پس از این دیدار اشاره کرد و افزود: مدیرعامل ذوب آهن باید به مصاحبه های بعد از بازی بازیکنان خود رسیدگی کند و برخوردهای لازم را با آنها به عمل بیاورد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به اعتراضات سرمربی تیم ذوب آهن به داور بازی، از مسوولان باشگاه اصفهانی خواست این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

کد خبر 72292

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز