شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان تربیت بدنی بعد از نتایج ضعیف تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر طی نامه‌ای به هیئت رئیسه باشگاه به آنان هشدار داد

به گزارش ایسنا، معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در نامه‌ای به رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی خواستار رسیدگی سریع به روند نزولی تیم فوتبال این باشگاه و برون رفت از وضعیت فعلی به منظور پاسخگویی به انتظار هواداران پیروزی شد.

در نامه‌ کیومرث هاشمی به حسین هدایتی آمده است: متاسفانه روند رو به نزول تیم فوتبال آن باشگاه در مسابقات لیگ برتر تاثیر نامطلوبی بر روی احساسات میلیونها هوادار دلسوخته و دائمی آن در سطح کشور و اقصی نقاط جهان داشته که در همین جا باید از سعه صدر و بردباری این هواداران در قبال نتایج حاصله تشکر و قدردانی شود. از طرف دیگر در روزهای پایانی سال این تیم باید در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا از اعتبار و کیان کشور و خود دفاع کند که روند مذکور نوید مثبتی از این حضور بدست نمی‌دهد. انتظار می رفت هیات مدیره این باشگاه مردمی و پرطرفدار با اتخاذ تصمیمات منطقی و حساب شده مشکلات حاشیه ای را به حداقل رسانده و پاسخگوی خواست علاقمندان باشگاه باشد که این امر مهم تاکنون محقق نشده است. این در حالی است که کمک های سازمان حسب تعهد انجام شده به همراه فرصت های مالی دیگر به موقع در اختیار آن باشگاه قرار گرفته است.

شایسته است به قید فوریت و با تشکیل جلسات هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه و بررسی وسیع و همه جانبه وضعیت موجود به همراه تحلیل های لازم و ارایه پیشنهادات و راهکارهای علمی و موثر حداکثر تا قبل از مسابقه بعدی تیم اقدام عاجل صورت گرفته و نتیجه گزارش شود. بدیهی است این آخرین فرصت برای مجموعه مدیریتی آن باشگاه است.

کد خبر 72224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز