همشهری آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از جنگنده‌های خود و با شلیک 20 تا 30 فروند موشک نوار غزه را مورد حمله قرار داد.

به گزارش بی بی سی، فلسطینیان ساکن نوار غزه اعلام کرده‌اند که متعاقب حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه صدای چندین انفجار در این منطقه شنیده شد.

منابع فلسطینی اعلام کرده‌اند که موشک‌های رژیم صهیونیستی ساختمان‌های دولتی متعلق به جنبش حماس در نوار غزه را هدف قرار داده‌اند.

شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد جنگنده‌های اف شانزده ارتش رژیم صهیونیستی در حملات هوایی به غزه بیش از 20 فروند موشک به این منطقه شلیک کردند.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، چند مجتمع پلیس فلسطین ویران شد و کشته و زخمی‌های زیادی بر جا گذاشت.

به گزارش الجزیره یکی از سخنگویان جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرده است که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی تا کنون دست کم 40 نفر شهید شده‌اند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داده است که در جریان تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم 20 نفر کشته و 100 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منابع بیمارستانی غزه اما گزارش دادند که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی دست کم 120 نفر شهید و 200 نفر مجروح شدند.

گفته می‌شود در جریان این حمله مناطق همجوار با مرز مصر نیز مورد حمله قرار گرفته‌اند.

حملات رژیم صهیونیستی در حالی به نوار غزه آغاز شده است که هفته گذشته آتش بس 6 ماهه میان این رژیم و جنبش حماس خاتمه یافت و مقامات رژیم صهیونیستی پس از تشکیل جلسه کابینه خود ر هفته گذشته تهدید کردند که برای سرنگونی دولت مردمی حماس نوار غزه را مورد حمله قرار خواهند داد.

کد خبر 71660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز