چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه حوادث: تلاش پلیس برای دستگیری مرد کلاهبرداری که با اغفال دختران و به بهانه ازدواج، دست به کلاهبرداری میلیونی از آنها می‌زد، همچنان ادامه دارد.

ماجرای دستگیری این مرد  جوان  با شکایت دختر جوانی به نام سمیرا در دستور کار پلیس قرار گرفت. این دختر جوان که دانشجوی پزشکی بود در اظهاراتش به ماموران گفت: چندی قبل وقتی در یک بیمارستان، مشغول گذراندن دوره کارآموزی بودم با مرد جوانی به نام مهدی آشنا شدم.

دختر جوان ادامه داد: مهدی خودش را مهندس یک شرکت معتبر معرفی کرد و ادعا می‌کرد که خانواده‌اش در سوئد زندگی می‌کنند و خودش نیز قصد رفتن به خارج از کشور را دارد.
بعد از مدتی، رابطه آشنایی ما بیشتر شد تا اینکه مهدی به من پیشنهاد ازدواج داد.

من که تصور می‌کردم مهدی می‌تواند همسر مناسبی برایم باشد و مرا به آرزوهایم برساند تصمیم گرفتم به پیشنهادش جواب مثبت بدهم. در طول مدتی که قرار بود ما با یکدیگر نامزد کنیم مهدی وعده‌های زیادی را به من داد و به این ترتیب با چرب زبانی توانست اعتماد مرا جلب کند.

دختر مالباخته درباره شگرد مرد جوان برای کلاهبرداری گفت: مدتی از آشنایی‌مان گذشته بود که یک روز مهدی به خانه‌مان تلفن کرد و از من خواست برایش مقداری پول تهیه کنم. او مدعی بود گرفتاری کوچکی برایش پیش آمده است و بنابراین از من خواهش کرد تا هر چه سریع‌تر برایش پول بفرستم. من هم 5 میلیون تومان پولی را که داشتم ، به او دادم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی دوباره این اتفاق تکرار شد، تا اینکه در آخرین مرحله مهدی با برادرم تماس گرفت و از او نیز میلیون‌ها تومان پول گرفت. این آخرین باری بود که مهدی با ما تماس گرفت و دیگر از وی خبری نشد تا اینکه بعد از مدتی متوجه شدیم مهدی از من و برادرم 32 میلیون تومان با فریب و جلب‌اعتماد کلاهبرداری کرده است.

با اعلام این شکایت، تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی تهران با دستور قضائی شناسایی و دستگیری این مرد کلاهبردار را آغاز کردند اما بعد از گذشت 6 سال از این ماجرا درحالی‌که شکات دیگری نیز از این مرد به اتهام کلاهبرداری‌های مشابه شکایت کرده‌اند، دادیار شعبه 2 اجرای احکام دادسرای بعثت، دستور انتشار تصویر بدون پوشش این متهم را صادر کرد.

دادیار دادسرای بعثت با بیان اینکه با گذشت 6 سال از وقوع اعمال مجرمانه این مرد کلاهبردار، وی هنوز دستگیر نشده است از کسانی که از مخفیگاه وی اطلاعی دارند، درخواست کرد سریعا ماجرا را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 70511

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز