همشهری آنلاین: سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین مصاحبه به عنوان سرمربی ضمن تشکر از قطبی به حمایت از نیکبخت سخن گفت.

به گزارش فارس،‌ افشین پیروانی پس از تساوی 2 بر 2 برابر پیکان اظهار داشت: از قطبی تشکر می‌کنم چون یک مربی کاربلد بود. او هر لحظه به ایران بیاید، سرمربی است و من مربی. در خصوص اینکه به ایران خواهد آمد یا خیر، مسئولان باشگاه باید نظر بدهند.

وی افزود: پرسپولیس تیم قهرمان فصل گذشته است. برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم؛ اما تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، انگیزه دو برابر دارند. ما نیز برای حفظ قهرمانی کار سختی در پیش داریم.

پیروانی عنوان کرد:‌ نیکبخت پنالتی زن اول پرسپولیس است و بارها روی این نکته کار کردیم؛ اما امروز روز او نبود. در بین نیمه، از من خواست که اگر باز هم پنالتی شد، پشت توپ بایستد. من هم به او گفتم مشکلی نیست. به همین دلیل، پس از اعلام پنالتی دوم، بازیکنان توپ را به او دادند؛ اما باز هم ناکام ماند. اگر باز هم پنالتی شود، نیکبخت می‌زد و از این بابت هیچ کس شک نکند.

وی خاطر نشان ساخت: واعظی از فردا در تمرین شرکت می‌کند. رحمان رضایی در صورتی که itc او صادر شود، در خدمت او خواهیم بود و این، قدرت ما را چند برابر می‌کند. فوتبال غیر قابل پیش بینی است و هر لحظه امکان دارد یک تیم برنده باشد یا در چند دقیقه، بازی را از دست بدهد. مطمئن باشید روزهای آفتابی در انتظارمان خواهد بود

کد خبر 69013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز