همشهری آنلاین: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: افشین قطبی با بازگشت دوباره به پرسپولیس در ابتدای فصل جاری، اشتباه بزرگی مرتکب شد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص استعفای سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم افشین قطبی با بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس، اشتباه بزرگی را مرتکب شد، اگر چه مبلغ پیشنهادی برای حضور دوباره‌ در تهران بسیار وسوسه‌انگیز بود و دادن پاسخ منفی به این پیشنهاد کمی سخت بود.

وی ادامه داد: اگر قطبی یکسال بدون تیم می ماند و خانه نشین می‌شد بدون شک در سال‌های بعدی می‌توانست به مراتب انتخاب بهتری داشته باشد؛ اما وی ترجیح داد برگردد.
مربی سابق پرسپولیس گفت:‌ در فصل جدید تمام مسابقات پرسپولیس را تماشا کردم. قطبی نسبت به فصل گذشته، هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ ایده‌های تاکتیکی تغییراتی داشت.

استیلی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند و من هیچ چیز در این زمینه نمی‌توانم بگویم و فقط برای او آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این مربی جوان در فصل جدید با پرسپولیس در مسابقات داخلی و خارجی نتایج خوبی را بدست آورد.

استیلی که در امارات گفت و گو می کرد، درباره عملکرد تیم ملی ایران عنوان کرد: متاسفانه برابر امارات هیچ برنامه خاصی نداشتیم و علت آن را نمی‌دانم. برخی از بازیکنان ما فقط راه می رفتند و خسته به نظر می‌رسیدند. امارات به مراتب بهتر از ما بازی کرد و برنامه‌های تاکتیکی این تیم بسیار مطلوب‌تر از تیم ملی ایران بود. شاخص ترین بازیکن ما رحمتی بود که بارها مانع از فروپاشی دروازه شد.

کد خبر 69219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز