چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: افشین قطبی در جلسه سه شنبه شب (28 آبان) هیئت مدیره باشگاه پیروزی با اعضای هیئت مدیره به توافق نرسید و پس از رد شدن استعفایش تهران را به مقصد دبی در امارات ترک کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: ما خواسته‌های قطبی را طبق قراردادش هفتاد درصد انجام دادیم و در پرداخت بقیه قراردادش مشکلی نداشتیم اما وی بر روی خواسته‌های بسیار کوچک و ناچیز که قابل گفتن هم نیست تکیه کرده بود که از جمله این خواسته‌ها ، پرداخت هزینه کار با اینترنت بود.

داریوش مصطفوی افزود: هیئت مدیره باشگاه از آنجایی که رفتن افشین قطبی در این زمان را ضرری برای تیم می‌داند، در جلسه دیشب با استعفای سر مربی تیم فوتبال تیم پیروزی موافقت نکرد، اما قطبی به خواسته‌های ما توجه نکرد و استعفای خود را اعلام و تهران را ترک کرد.

مدیر عامل باشگاه پیروزی با تاکید بر اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه با استعفای وی موافقت نکرده است افزود: ما تلاش می کنیم تا وی را دوباره به تیم پیروزی برگردانیم. وی همچنین به مهر گفت که با سفر قطبی به دوبی موافقت شد و قرار شده است که تا 48 ساعت بعد از این سفر با او در دبی صحبت شود و در نهایت نتیجه قطعی در خصوص فعالیت وی در پرسپولیس اتخاذ شود.

مصطفوی گفت:در نبود افشین قطبی، افشین پیروانی هدایت تیم را در دست خواهد گرفت.

وی همچنین بار دیگر یاد آور شد در صحبت‌هایی که با قطبی داشتیم از وی خواستیم که چند روز صبر کند و بعد از بازی با پیکان به استراحت برود تا با آرامش بیشتری برگردد اما او این خواسته ما را نپذیرفت و اعلام کرد دیگر تحمل ادامه همکاری با این تیم را ندارم.

داریوش مصطفوی یک بار دیگر با بیان اینکه مهمترین بخش در قرارداد قطبی مسائل مالی بوده است که باشگاه به آن عمل کرده است.

تیم فوتبال پیروزی قرار بود ساعت 11 امروز در زمین راه آهن تهران تمرین کند اما با حضور بازیکنان این تمرین صورت نگرفت و به بعد از ظهر امروز موکول شد.

ضمن اینکه مصطفوی و دیگر اعضای هیئت مدیره که در محل تمرین حضور یافته بودند با بازیکنان در جلسه‌ای شرکت کردند.

کد خبر 68819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز