همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد هرگونه تجاوزی به خاک کشورمان با پاسخ کوبنده ارتش روبه‌ رو خواهد شد.

به گزارش ایرنا امیرسرلشکر صالحی پس از بازدید از یگان‌های پروازی و پدافندی در منطقه هوایی شهید بابایی اصفهان تاکید کرد: در صورت هر گونه تجاوز و تعدی دشمن به مرزهای میهن اسلامیمان هر خصم متجاوزی را به تیر خشم به خاک مذلت فرو خواهیم نشاند.   

سرلشکر صالحی تصریح کرد: ابرقدرت‌ها باید بدانند ایران اسلامی با استقلال کامل به تمام رموز کشورهای سلطه‌گر آگاه است.

امیرسرلشکر صالحی درجمع فرماندهان، مسئولان وخلبانان جوان منطقه هوایی شهید بابایی اصفهان ضمن تحلیل بازدید خود از یگان‌های آفندی و پدافندی به دستیابی و بهره‌گیری متخصصان نیروی هوایی از تکنولوژی روز دنیا اشاره کرد و افزود: شما جوانان افتخار ارتش و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید، ما در ارتش به جوانانی برخورد می‌کنیم که بیشتر از آنچه که ما به آنها آموزش می‌دهیم ، آنها به ما یاد می‌دهند و یکی از ارزش‌های ما، ‌جوانان و نیروی انسانی با ارزشی است که ارتش و کشور دارد.

بنا براین گزارش، وی دربخش دیگری از سخنان خود به بررسی سیر تحولات سیاسی در جهان و نظام‌های سلطه‌گر پرداخت و افزود: ایران عزیز اسلامی با ایجاد خلاقیت و نوآوری و شکوفایی در تمامی عرصه‌های علمی و فرهنگی به استقلال کامل رسیده است و ما بهره‌گیری از خود اتکایی و حس اعتماد به نفس به تمامی رموز و مقررات کشورهای سلطه‌گر آگاهی پیدا کرده‌ایم و خود را آماده درخشش به سکوهای افتخارات علمی، فرهنگی، نظامی و ... کرده‌ایم و در این راه در صورت هر گونه تجاوز و تعدی دشمن به مرزهای میهن اسلامیمان هر خصم متجاوزی را به تیر خشم به خاک مذلت فرو خواهیم نشاند.

کد خبر 68679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز