همشهری آنلاین: جاشین فرمانده کل ارتش رزمایش فدائیان حریم ولایت را پیام رسای آمادگی نیروی هوایی ارتش و نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران اعلام کرد.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در این باره گفت: هر بیگانه‌ای را که فکر تجاوز به مرزهای کشور عزیزمان ایران را داشته باشد، پشیمان خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی کل ارتش ضمن ابراز خرسندی از موفق آمیز بودن رزمایش مدافعان حریم ولایت طی سخنانی گفت: در این رزمایش شاهد بودیم که خلبانان جوان و با نشاط نیروی هوایی با انجام انواع سورتی پرواز و با دریافت تجارب استادان و پیشکسوتان خود از دوران دفاع مقدس و مجهز شدن به علوم روز، آسمان خطه قهرمان خیز آذربایجان را عرصه نمایش قدرت و اقتدار عقابان تیز پرواز کردند و با زنده کردن خاطره های فراموش نشدنی قهرمانان نام آور خود همچون شهید بابایی، اردستانی، فکوری، دوران، یاسینی و... غرور ملی را برانگیختند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت، با این رزمایش پیام روشن خود را برای پیشگیری بازدارندگی اعلام می کنیم پس این رزمایش و اهداف آن کمک به صلح و آرامش است.

رزمایش فدائیان حریم ولایت در چند مرحله و  در چارچوب تمرینهای مستمر نیروی هوایی ارتش برگزار شد و در آن خلبانان جوان نیروی هوایی با انواع جنگنده‌ها به انجام تمرین‌های مختلف پرداختند.

در این رزمایش یگان‌های مختلف نیروی هوایی با انواع جنگنده از پایگاه‌های مختلف کشور حضور داشتند.

کد خبر 66331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز