محمود احمدی نژاد در جمع مردم پیشوا با تاکید بر اینکه ملت ایران اهل دوستی و گفت وگو است، اظهار داشت: از تنش استقبال نمی‌کنیم.

به گزارش  ایرنا، وی روز دوشنبه 8 آبان در شهر پیشوا در استان تهران افزود: ملت ایران به لطف خدا ایستاده است و در عین تحریم شما توانسته است قله‌های هسته‌ای را فتح کند و درصورت اعمال تحریم احتمالی شما نیز خواهد توانست همه عرصه‌ها را بسازد و به قله‌های پیشرفت برساند.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه ملت ایران سرسوزنی از حق خود عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: کسی نیز حق ندارد از این حق مسلم ایران عقب نشینی کند.

وی خطاب به دولت‌های زورگو گفت: امروز شما صدبرابر ضعیف تر از سال های قبل هستید و ملت ایران نسبت به ‪ ۲۵‬سال پیش هزاران برابر قوی تر شده است.

احمدی نژاد گفت: ما به دولت انگلیس نصیحت می‌کنیم که در خصوص قطعنامه پیشنهادی چیزی جز خواری و خفت نصیب آنان نخواهد شد و امروز هم اگر دست و پا بزنید و اقدامات کودکانه انجام دهید، ملت ایران ایستاده است و فرزندان ‪ ۱۵‬خرداد نخواهند گذاشت چیزی نصیب شما شود.

رییس جمهوری افزود: امروز یک دولت دنباله رو و مطیع بر نظام سلطه هستید، ما نصیحت می‌کنیم از تحولات درس بگیرید و شما اطلاع ندارید در دنیا چه می‌گذرد و عصاکش آمریکا شده‌اید.

کد خبر 6845

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز