گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد با اشاره به اهمیت اجرای عدالت درکشور، اظهارداشت: درحال حاضر وقتی می‌خواهیم عدالت را اجرا کنیم، عده‌ای جیغ‌های قرمز و بنفش می‌زنند و با اجرای عدالت مخالفت و در راه تحقق آن مانع‌تراشی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهوری که صبح دیروز درهمایش سالیانه کانونهای نخبه درجمع اعضای کانون دانش‌پژوهان نخبه در منطقه 16 یاغچی‌آباد سخن می‌گفت، ادامه داد: ما هر جا که می‌خواهیم عدالت را برپا کنیم و جایی را اصلاح کنیم اگر منافع آنها در میان باشد فوری فریاد می‌زنند.

وی سپس ادامه داد :‌ این افراد  با استفاده از درصد کمی از پولی که از بیت‌المال برداشته‌اند افرادی را برای حمایت از خود استخدام کرده‌اند؛ یعنی به چند تا آدم پول می‌دهند تا درجهت حمایت از آنها مقاله بنویسند و هورا بکشند. آنها با استفاده از یک درصد از پولی که از بیت‌المال به دست آورده‌اند می‌توانند دو هزار نفر آدم را برای حمایت از خود استخدام کنند به نحوی که این افراد دائم برای آنها هورا بکشند.

احمدی‌نژاد در سخنانی که فارس آن را منتشر کرد تاکید کرد : عده‌ای عادت کرده‌اند که به منبع بیت‌المال وصل باشند و از این منبع با موتور سه‌فاز بالا بکشند اما روشن است همین افراد در برابر اجرای عدالت مانع‌تراشی کرده و فریادها می‌زنند.

کد خبر 7974

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز